Gå til innhold

Beivakongens m3 e36


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja syntes de ble bra jeg,stort men ikke for voldsomt.

Lydklipp kommer selfølgelig :twisted:

Nå er det mye fram og tilbake om bilen skal brukes i vinter eller ikke :roll:

Er ikke noe problem å bruke den på vinteren, gode dekk og sunn fornuft så kommer du langt :)

Evt motorvarmer (uten å ha peiling på hvordan vinterklimaet er der du bor eller eventuelt om den står i isolert garasje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å bruke den på vinteren, gode dekk og sunn fornuft så kommer du langt :)

Evt motorvarmer (uten å ha peiling på hvordan vinterklimaet er der du bor eller eventuelt om den står i isolert garasje).

Ja å kjøre den blir ikke noe problem det, var ikke det jeg tengte på. Men må kjøpe meg vinterdekk da å så har jeg en Nissan sunny jeg egentli tengte å bruke i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Så pent ut der :) Vuderer det selv på m3'n. Betlalte du 6000kr for eisenmann eksos å supersprint cat erstattere?

Åh nei,6-7 for Eisenmann og litt 0ver 5 for caterstatterene #-o

Bestilt nye 18" felger i dag fra Gs-bildeler, er sååå spent på resultatet :P Ender nokk opp med at jeg kjøper senkefjærer eller coilovers da jeg frykter at den blir litt høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil, digger det nye effektanlegget ditt.

Støtter opp forslaget om lydklipp!

Lyden ble heilt sinnsyk men fikk montert anlegget dager før jeg måtte sette bilen til vinterlagring så jeg får ikke lagt ut noe lydklipp før den er ute av garasjen igjen :(

Lurer på å Selge/bytte gt intereøret i et i svart eller hvitt. Skulle tro gt intereøret er vært mere kr enn andre vader intereør men er ikke sikker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte det fra www.uucmotorwerks.com.

Ja vet det har blitt bedre av å skifte overføringene og satt inn z3 spake men nå vill jeg bruke litt ekstra penger så er jeg rimelig sikker på at det blir 100% også. Får vell ikke noe grommere shortshift en denne :twisted: om det blir vert pengene vill nå vise seg.

Skulle gjerne ha fått ut et lydklipp av eksosen men som skrevet tidligere her så fikk montert anlegget dager før jeg måtte sette bilen til vinterlagring så jeg får ikke lagt ut noe lydklipp før den er ute av garasjen igjen :(

Så med ny eksos å nye felger ++++++ å at jeg nesten ikke har fått kjørt bilen siden jeg kjøpte den så kan man trykt si at jeg gleder meg noe jævli til våren :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...