Gå til innhold

Beivakongens m3 e36


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurte på å ta Ditec behandling av bilen min nå men etter litt søking på div forum så gikk jeg til innkjøp av produkter hos Scandicshine å Blankbil for 4000kr+. Høres kansje mye ut men kontra Ditec behandling til 8000kr blir det jo bedre. Tror det er mye mere verdt pengene og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her er ett lite tips til deg hvis du vil bytte grønnfargen på interiøret til f.eks blått skinn...

Sjekk : http://www.dynamixdyes.com/bmw.php

Har kjøpt ett kit der selv, og skal renovere interiøret mitt.... (samme farge da)

Men er flere som har lakket en annen farge på skinnet, og resultatet ser upåklagelig ut... Kommer på rett over 1000,- lappen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo en ide dette da,men er litt skeptisk til at det skal farges i en annen farge da. Skulle gjerne ha sett bilder av noen som har lakket i en annen farge. I mitt tilfelle blir det sikkert mest aktuelt med svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimpride.no er importør av dynamix i norge, og er en der som heter Marius Torkehagen. Han renoverer og lakkerer opp komplett interiør for ca. 3-4000,-, da med garanti på kvaliteten... Sikkert billigere når det bare gjelder midten av setene...

Er jo en tryggere måte å gjøre det på det, han lover vel så bra holdbarhet som originalt...

Det som er viktig er at skinnet er helt rent og fritt for fett før man begynner...

Syntes du skal vurdere avus-blått skinn jeg, tror det hadde blitt fett.... Få noen til å photoshoppe det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da blir det så jeg skal bytte ut GT Vader intereøret mitt til et i svart helskinn :)

Skal til Trondheim og hente det når jeg går på fri.

Så da kan folk bare by på GT Vader intereøret vis de vill,blir ikke lagt ut annonse før jeg får det ut av bilen.

Har heller ikke hastverk med og selge så ikke noe vits å komme med skambud [-X

Bilde av gammelt og nytt intereør:

sqsk7nac9arbhzojlzot.jpg

uzpcltgirdfj1cbxbla3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grombil dette her ja! Vanvittig pen farge, hehe :)

Blir tøft med de nye setene, kommer til å gjøre seg bra. Selvom GT setene er tøffe de også så ser det litt mer "cleant" ut med svart helskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evenol: Ja synes ikke selv at GT setene var sååå galt i bilen men nå fikk jeg sjansen til å kjøpe et strøkent svart intereør som passer enda bedre inn i bilen. Og må vell tenke på selv om jeg ikke liker det at bilen kommer til å være mere "lettsolgt" men det svarte intereøret når den tid kommer.

Spinx: Ja problemet mitt er at jeg kjørte bilen bare 1000km før vinteren kom i fjor å monterte Eisenmann eksosen bare få dager før skiltene ble levert inn. Å nå jobber jeg på sjøen så jeg måtte på jobb nå rett før skiltene skulle på igjen så ventetiden holder på å bli uutholdelig nå :crazy:

Men skal hjem om 14dager og da lover jeg at lyd/filmsnutt kommer :roll:

Har jo ikke hørt selv hvordan den høres utenfra enda!

Dessuten har de jo blitt sånn som det bruker å bli når jeg kjøper meg bil,jeg tror den skal bli uforandra men så sitter man på nett og pengene begynner å gå ut fra konto :)

Så når skiltene kommer så blir det bilder og mere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var i Trondheim og hentet intereøret og Bilstein PSS9 coilovers i helga.

Skal til og montere coiloversene i morgen tengte jeg og er spent på hvordan det blir;)

Venter også på valse som skal komme i posten så jeg får valset skjermene noen millimeter bak så ikke nyhjula subber.

Om noen har valsa før og har tips så blir jeg glad for jog har aldri gjort noe sånt før :?

Bilder av coiloversene:

hp5z2nqbmvcmr2delkxg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...