Gå til innhold

ACR Høsttreffet 2009!! Noen bilder Side 2


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. :)

Lurer på om noen var på ACR høstreffet i helga? Si litt meninger om treffet osv. :)

Om noen har bilder eller filmer, bare å legge ut.

Var forøvrig på acr treffet jeg også, var der sammen med en dodge ram. Min bror.

Mvh. Christian

PS: Vet jeg la ut en tråd før i dag, men la den på feil plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var der.. men det eneste jeg tok bilde av var den stakkars m3n min som ble en smule redusert.. helga var knall den.. synd det regna sånn på fredag... hehe.. hørte ramen inn i vogna når dere kom.. fan for en tøff traktorlyd.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der.. men det eneste jeg tok bilde av var den stakkars m3n min som ble en smule redusert.. helga var knall den.. synd det regna sånn på fredag... hehe.. hørte ramen inn i vogna når dere kom.. fan for en tøff traktorlyd.. :P

Hmm, den så jeg faktisk ikke, mulig det ble for mye inntak av karsk... :twisted: Liten tur i autovernet?

Men på et av de bildene du posta nå, så ser jeg en gammel omega, mulig du var utpå med den? ;)

Helga var jo skikkelig bra, mye bra biler. Hvor bodde du da i forhold til oss? ;)

Hehe, bråker godt ja, satser på mer hester neste treff!

Må bare si at kommentatoren var forøvrig litt smårar. Klarte å sprenge et dekk på dodgen, dette skjedde i svingen etter langstrekka, jeg sto forøvrig på langstrekka å så på. I følge kommentatoren så hørtes det jo ut som den storkræsjen, men var jo bare et lite dekk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med M3'en Plugg69!

Men godt at det ikke gikk verre, så du var ute å luftet den på banen etter kræsjen også. :)

jepp.. fikk luftan litt på lørdag.. fungerer bra.. men ligger på ganske høg oljetemp.. 125grader.. :P ringte til sverige for å bestille oppretting i dag, men måtte bare ringe i morra.. han husket ikke epostadressen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjedde med m3'en plugg69?

en liten film.

gikk i dekkveggen på starten av depostrekka.. skal legge ut bilder når dem kommer fra sommertreff..

er det jeg som ligger som bil 2 foran dere? dere som kjørte den svarte med proskylt? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...