Gå til innhold

ACR Høsttreffet 2009!! Noen bilder Side 2


 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har flere bilder? fikk ikke med meg høsttreffet :( men sommer treffet fikk jeg med meg :D Acr er fint!

Har noen bilder i fra noen biler, feks. en sinnsykt strøken rs500 coswort, og en lotus omega!

Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar!

Acr er gromt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skjedde med m3'en plugg69?

en liten film.

gikk i dekkveggen på starten av depostrekka.. skal legge ut bilder når dem kommer fra sommertreff..

er det jeg som ligger som bil 2 foran dere? dere som kjørte den svarte med proskylt? =)

huff, synd med bilen. sånt som skjer når det satses.

proskylt? er en svart coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar!

Knut?

Her er noen bilder.. Ble visst mer øl enn knipsing gitt.... :)

edq4d8mj7dzzr0j52j82.jpg

RÅ lyd i denne svenske M3'en!

f9ze9to5n8yy1hhqoiqv.jpg

plugg69

9jfksk3lbshy5ws7h9zp.jpg

pnpv47o2hvv1ucmermr2.jpg

Stakkarn kjørte av under Time Attack. Gikk heldigvis bra med bilen. Ikke alle som tør å kjøre en DeTomaso Pantera for det den er verdt på bane :)

Sku visst være en 351 cleveland motor med twinturbo baki der...

xw7fdpq97fmo6wxapei6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var Knut ja, virka vertfall som en meget rolig og grei kar ! Var også noe spesielt under panseret på den E30'n, men på grunn av meget stort inntak av karsk, så fikk jeg ikke med meg helt hva som var under. Kan det muligens stemme at det var hartge?? :P

Hmm, utrolig mye volvo som sto i garasjene der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har flere bilder? fikk ikke med meg høsttreffet :( men sommer treffet fikk jeg med meg :D Acr er fint!

Har noen bilder i fra noen biler, feks. en sinnsykt strøken rs500 coswort, og en lotus omega!

Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar!

Acr er gromt!

Frode? grom E30 rød med guffe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...