Gå til innhold

ACR Høsttreffet 2009!! Noen bilder Side 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

film av min bil...

Hadde du mye mindre hjul bake enn fremme, eller er det synsbedrag?

varierte litt men hadde 205/55/14 bak og 195/65/15 forran. :lol:

pluss at bilen er senka bak..og orginalfjære fremme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundetider er jo ikke gøy..

Det er det eneste som funker. Sladding gjør jo bare at det går saktere..

er vell ikke alltid det går saktere å sladde ;) hehe, men uansett hva du sier så er ikke rundetider noe spesielt gøy. kan jo gå ann men da må det være fordsi jeg ikke har mere dekk igjen å spinne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundetider er jo ikke gøy..

Det er det eneste som funker. Sladding gjør jo bare at det går saktere..

Æ satt på både på bila som drev dem drifing å rundetider i helga.. å kan si at det va dobbelt så morsom å settpå en som drev med rundetider enn drifting.. før fy fan kor skøy det e når man sitt på noen med gatesliks å en som e dreven på acr.. va ikke noe 500hk bil heller.. va en Alfa med 170hk :lol: å vi klar nu 1.51 med den bil

Å vis æ skal bygg en ny banebil blir det runde tids bil uten tvil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundetider er jo ikke gøy..

Det er det eneste som funker. Sladding gjør jo bare at det går saktere..

Æ satt på både på bila som drev dem drifing å rundetider i helga.. å kan si at det va dobbelt så morsom å settpå en som drev med rundetider enn drifting.. før fy fan kor skøy det e når man sitt på noen med gatesliks å en som e dreven på acr.. va ikke noe 500hk bil heller.. va en Alfa med 170hk :lol: å vi klar nu 1.51 med den bil

Å vis æ skal bygg en ny banebil blir det runde tids bil uten tvil!!!

Det var EN Alfa der nede. Den kjenner jeg godt til og har også kjørt noen runder på ACR med den selv. Den hadde 192 hk ny. Meget mulig det kun er 170 hk nå men... Bilen er helt original foruten skikkelige coilovers og grove stabstag.

På gatedekk uten trafikk på banen lå den da jevnt på 1.54. Jeg kjørte selv helt uproblematisk på 1.59 med ferdigkokte dekk uten å pushe bremsepunkt eller inngangshastigheter noe som helst. Man vil selvsagt ikke legge en lånt bil på taket.

Bilen er nærmest fri for bremser bak og den uoriginale girkassen har alt for høy utveksling, noe som medfører at man ikke får utnyttet motoren skikkelig. Med korrekt girkasse, bra bremser og på gateslicks tror jeg bilen er god for rundetider under 1.50 selv med en urutinert sjåfør.

Eieren holder forøvrig på å bygger på 2-3 andre Alfa. Den ene blir mye heftigere enn den han kjørte med på banen.

Problemet med disse jallatreffene er at det er ALT for mange biler på banen samtidig. Da blir det mye køkjøring. Når de aller fleste i tillegg kjører som vingle- og pinglefitter blir det nærmest håpløst å få satt skikkelige rundetider for de få som virkelig bruker bilen og banen slik det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundetider er jo ikke gøy..

Det er det eneste som funker. Sladding gjør jo bare at det går saktere..

Æ satt på både på bila som drev dem drifing å rundetider i helga.. å kan si at det va dobbelt så morsom å settpå en som drev med rundetider enn drifting.. før fy fan kor skøy det e når man sitt på noen med gatesliks å en som e dreven på acr.. va ikke noe 500hk bil heller.. va en Alfa med 170hk :lol: å vi klar nu 1.51 med den bil

Å vis æ skal bygg en ny banebil blir det runde tids bil uten tvil!!!

Det var EN Alfa der nede. Den kjenner jeg godt til og har også kjørt noen runder på ACR med den selv. Den hadde 192 hk ny. Meget mulig det kun er 170 hk nå men... Bilen er helt original foruten skikkelige coilovers og grove stabstag.

På gatedekk uten trafikk på banen lå den da jevnt på 1.54. Jeg kjørte selv helt uproblematisk på 1.59 med ferdigkokte dekk uten å pushe bremsepunkt eller inngangshastigheter noe som helst. Man vil selvsagt ikke legge en lånt bil på taket.

Bilen er nærmest fri for bremser bak og den uoriginale girkassen har alt for høy utveksling, noe som medfører at man ikke får utnyttet motoren skikkelig. Med korrekt girkasse, bra bremser og på gateslicks tror jeg bilen er god for rundetider under 1.50 selv med en urutinert sjåfør.

Eieren holder forøvrig på å bygger på 2-3 andre Alfa. Den ene blir mye heftigere enn den han kjørte med på banen.

Problemet med disse jallatreffene er at det er ALT for mange biler på banen samtidig. Da blir det mye køkjøring. Når de aller fleste i tillegg kjører som vingle- og pinglefitter blir det nærmest håpløst å få satt skikkelige rundetider for de få som virkelig bruker bilen og banen slik det er mulig.

Va han svein erik æ sattpå :lol: mein han sa det va v6 med 170hk.. men det e lett å gløm alle tallan :roll: va nu iallefall jævli morsom å settpå han.. kjørte som om han hadde stjælt bil :D med polti etter sæ :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelR; Var det deg jeg prata med på lørdagskvelden? Var en berusa trønder, ikke så veldig gammel, å meget intr. i lotus'n ;)

Mulig det burde vært lagt av litt mer tid til time attack? Men ingenting er jo som lukten av svidd gummi, men det er jo hver sin smak. Er jo dog mest gøy å se på sladding osv. som publikummer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...