Gå til innhold

Bmw m3 e36 selges


Eskimono
 Share

Anbefalte innlegg

da kan jeg være en engel og legge til en trøst om at det som blir summen på nettet i tollsystemet ikke stemmer : )

Så folk, bare kom med bud : )

Hvis jeg kjøper bilen din og de tallene dine ikke stemmer, får jeg tilbakebetalt pengene fra deg da?

Ikke for å ødelegge salgstråden men kjipt for den som kjøper bilen din og tror det er 40 000 i avgifter fordi du sier det. Det stemmer nok ikke.

M3'en jeg nettopp solgte for 100 000 mindre enn deg hadde samme km stand, tuv coiloverkit, 17" bbs, rustfri eksos og alle papirer på alt.

Den hadde nok ikke samme lakken som din, men at avgiftene er de samme det er hvertfall helt sikkert.

Og jeg har fått bekreftet fra biltilsynet at summen er på 102 783kr. Hvor har du fått bekreftet at summen er 40 000? En kompis som har god peiling på avgifter eller noe sånt?

Kanskje jeg går litt over streken nå, men det syns jeg du også gjør ved å selge en bil og slenge ut at det vil koste 40 lapper i avgifter uten at det stemmer litt engang.

Stakkars ærlige fyr som kjøper den bilen og får 60 000 i uante avgifter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Nå har jeg lest hva folk har skrevet, så jeg har tatt meg den frihet og oppsøke det meste i dag, og egentlig fått svar på det meste !

jeg ringte tollvesenet for ca 2 mnd siden og jeg fikk navn osv av han jeg snakket med og jeg har nå i dag snakket med 3 personer på tollvesenet, og jeg kan bare med det første si beklager for det med at jeg har kommet med den summen jeg skrev det var for å registrere min BMW E36 M3 , jeg fikk nemlig vite i dag at det var en vikar jeg har snakket med, og han hadde blandet m3`n med ett annen bilslag så dem unnskyldet seg osv. jeg prøver ikke å lure noen på noen slags vis slik at alle vet det, ja den m3`n jeg har den er fin, eller i hvertfall jeg syns den er veldig pen og gjennomført, men dette er det forskjellige meninger på fra alle man snakker med:) jeg liker og høre alle meninger om alle Bmw`ne som er :) alltids nye ting man ta lære av. men uansett da, jeg prøver ikke å lure noen! :)

og du som spurte meg om jeg var dum, hvis jeg er dum så er vi nok 50% dumme begge to, for jeg fikk nemlig det mest reale svaret som man kan få når det gjelder registrering!

DEN REGISTRERINGS SUMMEN SOM DU FÅR OPPLYST PÅ TOLLVESENET.NO STEMMER IKKE! man må vise bilen! ; ))

det ble jeg fortalt av 2 på tollvesenet! og jeg jobber hverken på biltilsynet eller tollvesenet så der melder jeg meg blank! jeg sier bare det jeg ble fortalt :)

men igjen unnskyld for en feil sum! men det var den summen jeg ble fortalt av den nissen til en vikar! hehe

så til dere som har sittet og sagt til dere selv " faen for en idiot som juger om priser osv" må bare beklage, men jeg er ingen bedrager på noen slags måte :)

men jeg kan vel også si at jeg fikk veldig godt forklart at prisen på en førstegangsregistrering samme om det er like biler eller hva det er, dem kan være forskjellige :) så hva prisen på m3`n min er nå den dag i dag er meget uvisst fra min side! så til dere som kommer over min annonse inne på BIMMERS.NO og skriver til meg at den og den summen er det, IKKE gjør det. for ja dere kan ha flaks og treffe riktig så klart for det holder seg sikkert i nærheten av den prisen som folk kan tenke seg! :)

men da vil jeg at denne diskusjonen kan være over og at folk kan fortsette min kjøps link som den er og faktisk bry seg om det i stede for prisene :) dette er ikke noe jævlig side og renter eller bankomkostninger og det regner jeg med at dere er enig med :)

Men takk for alle positive meninger og innlegg så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg være en engel og legge til en trøst om at det som blir summen på nettet i tollsystemet ikke stemmer : )

Så folk, bare kom med bud : )

??? den har stemt veldig fint alle de ganger jeg har importert biler?? hvorfor stemmer den ikke mere?

Leeees det siste innlegget til trådstarter før du fucker opp a! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...