Gå til innhold

dustespørsmål angående e-36 m3 frontfanger


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

Det finns uorginal m front der den leppa ikke er støpt fast også, den er helt fin og passform like bra som den orginale fangern som var på bilen. Men så er det uorg sideskjørt så er feste anordningene som følger med søppel (verdtfall på en type).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan kjøpe uoriginalt uten å tenke på det egentlig. Dårlig passform kommer ofte med andre typer stylingfangere, som monsterfanger og sånn E46 look, samt japsefangere. Det er klart at uoriginalt ikke er like bra som originalt, men det endelige resultatet vil du nok ikke se forskjell på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp iallefall en uorg med løse lister og leppe...Den med faste lister bare jalla!

Jeg hadde uorg bakfanger og orginalfrontfanger fra Gs, var ikke noe å si på kvaliteten på bakfangeren iallefall. Passet fint og med alle klips og lister..

"Kjøper du billig så blir du snytt, du ender bare opp med å måtte kjøpe nytt" Synger Øystein Sunde, tror det er endel sant i det..!

jeg har iallefall begynt å bli mer og mer kresen på hva jeg kjøper.. Det gjelder ikke bare bildeler.. Men ta f.eks uorginale frontblinklys til E36.. Jeg kjøpte 3 sett med uorginale, hvor klipsene knakk omtrent hver gang jeg tok dem av, pluss at de ikke hadde 100% passform. Disse kostet ca 300kr... SÅ etter langt om lenge gikk jeg lei og kjøpte orginale til 700kr.. Hadde spart en del på å bare gjøre det førstegangen ja! Da disse ikke på noen måte kan sammenlignes med uorginale i kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, vil ikke bli sett på som en dust fordi jeg kjøper uoriginalt :D

Slapp helt av, et fåtall kjøper original deler :)

Ta f.eks. alle E36 og E30 med M3 felger.. Hvor mange prosent tror du har originale M3 felger?

Kanskje 5 %? :P

jeg har!!!!!!!! :D:roll:8):oops::?::idea::lol::beer::rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt og har en god del forskjellige og har nesten ALTID endt opp med originalteilen :!: Punktum og tre strek under svaret. Ofte er billig noe ræl. Prøvd meg på diværse lykter, skjærmer, blinkers og nyrer både til E30, 34, 36 og 39 osv osv, men aldri(les svært skjeldent) har passformen vært helt 100. Har sett mye stygge tilpassninger på skjermer og panser ettersom jeg har jobbet litt med plåt på dom her bilerna.

En ide er å ligge på bruktforaene å lete opp brukt originalt. Ofte havner da prisen nært eller litt over billigrælet. MEN passformen er topp og monteringen går lett.

Selv handlet speil, fangere osv på blocket.se, Finn.no og lignende.

Også en og annen seriøse det går an å handle med her på forumet.

Skal man ha mye og en har litt plass, kan en (importert) delebil lønne seg eller at man går to eller fler sammen om å kjøpe en delebil.

Schmiedmann.no, Koed og ikke minst GS bildeler har mye bruktdeler og servicen er upåklagelig. Pga frakt kan det lønne seg å handle stort.

Vi er ett par Asker / Heggedøler som går sammen og bestiller. Litt kommunikasjon oss i mellom(og en porsjon venting) så går dette greit og vi deler på frakten.

Bare ment som ett velment tips dette.

Volvo hadde da jeg var liten en reklame som sa Bytt ikke bort din Volvo bit for bit, men kjøp originalt. Dette er gjeldende for BMW også. De er ikke lagd i sina :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjøp uorginalt. Som Glennski sier angående felgene!

Og bruker enn tid så kan enn få til det utroligste, passformen. bildeler skal monteres før lakering og se passform.

Jeg har aldri vert ute for noe mer problem med uorginalt, ingen er no mer perfeksjonist fordi de kjøper deler som er mye dyrere som så kalt er orginal !

Spart penger på u-orginalt, så kan du heller få råd til andre ting til bilen!!

Dette er nå min mening da, smak og behag, men det er ingen som er idiot pga uorginalt. husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...