Gå til innhold

BMW e46 320i Sedan - CSL look. !SOLGT!


Bernt
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt, så kan jeg desverre ikke få tatt nye bilder før fredag. Jeg studerer i Bergen, og bilen står i Mandal. Skal hjem i helgen, og oppdatere. Men antageligvis er det folk her inne med sports interiøret i sort skinn, slik at du får en ide om hvordan det ser ut, frem til jeg legger ut bilder. :)

Rusten er selvfølgelig mulig å fikse, men det må antageligvis taes på verksted om ikke du er en kyndig kar! :)

Tenker du på tilstandsrapport via NAF etc?

Det er fullstendig servicehefte, hvor det ikke er lenge siden den var inne. Alt av slitedeler på bremsene ble byttet, alt annet var i orden. Dette er stemplet og signert.

Om ønskelig kan jeg se om det er ledig time når jeg er hjemme. Hvis ikke merker du fort at alt er i tipp topp stand når du prøver den og titter litt rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

At det er fullstendig servicehefte er jo betryggende.

Bilder av rusta på a-stolpen er fremdeles intressant, så fint om du får ordna det når du kommer hjem. Tar gjerne imot de på mail om du ikke vil legge de ut her.

Må spørre å grave litt da mandal blir litt i lengste laget for å bare kikke på en bil. Du får ta den med deg til Bergen ;)

Skal prøve å godsnakke med pengebingen imorgen eller på fredag så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer finn annonsen med bilder av rustboble. Tåpelig av meg å glemme det, det står faktisk i annonsen at det er vedlagt bilde av a-stolpen. Skal se om jeg kan få tatt noen klare bilder av steinspruten.

Det skjønner jeg veldig godt! Lang tur om det viser seg å være bom-tur. :)

Hadde jeg hatt garage og ressurser til å ha den, så hadde den fulgt med! Har egentlig ikke lyst til å selge den, men du vet hvordan det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Den flekken er der ikke nå, så jeg tror ikke den svetter. Jeg tørket støvet av motoren med ei våt fille, tror kun det er litt fuktighet som sitter igjen. Skal se om ikke jeg kan få tatt et bilde til av motorrommet.

Den bruker ingen olje, og jeg har skiftet oljen regelmessig.

Annonsen er forøvrig oppdatert med interiør bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...