Gå til innhold

'89 E30 M-Tech 2


Torek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å komme oppover en dag det, så kan vi fishe! Jeg var skikkelig ivrig for et par år siden, men det har liksom daua ut litt de siste par åra.

Kanskje på tide å prøve stanga igjen..ja, FISKEstanga.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fysj å fy! :-P

hehe... dritlekker den e30en din! bildene kunne trengt en lite oppfriskning ps, men ellers var de gode :-) kult med rein i bakgrunnen :-D

Takk for det Mysild :)

Ja, er det noe jeg skal prøve å lære meg i vinter så er det denne PS-tingen dere driver med. Har jo sett eksempler på hvor sykt tøffe bildene kan bli med litt redigering!

..og at DU synes bildene er sånn høvelig bra gjør meg litt stolt , høhø ;)

Hehe..reinene likte jeg også. Litt flaks må man ha :) Skal du til Våler eller? Vil snart se "the dark side" versjonen av E36'n din ;)

Nydelig bil du har der:)

Kunne itte vørti mer perfekt!:)

Tusen takk! :) Veldig hyggelig å høre :)

Fin vogn du har, men ikke ta all fisken og itte i mistra.

Takker. Hehe..mistra har jeg aldri prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fysj å fy! :-P

hehe... dritlekker den e30en din! bildene kunne trengt en lite oppfriskning ps, men ellers var de gode :-) kult med rein i bakgrunnen :-D

Takk for det Mysild :)

Ja, er det noe jeg skal prøve å lære meg i vinter så er det denne PS-tingen dere driver med. Har jo sett eksempler på hvor sykt tøffe bildene kan bli med litt redigering!

..og at DU synes bildene er sånn høvelig bra gjør meg litt stolt , høhø ;)

hehe... jeg er ikke noe skala å "ta bilder etter" med koselig du syntes det... hehe... nja, skal prøve å komme meg oppover, men er litt usikker på jobb listene, fordi de skal lage nye fra og med 1 sept :-s så får se hvordan det blir, men skal prøve å komme meg opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte spesielt bildene tatt blant trærne :lol: Men seriøst, bilde nr 11 synes jeg var drittøft. Trenger ikke være photoshop og speilrefleks for å være fine bilder. Jeg synes til tider fokuset er mer på det tekniske i redigeringen av bildene enn bilen det faktisk er tatt bilde av. Og det er litt synd, spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle kommentarene fra dere! :) Veldig, veldig gøy å lese!

Fliid: Takker ydmykt for det :)

EirikL: Ja, jeg likte også de bildene mellom trærne :) Litt enig i det med redigering også, samtidig som det blir veldig fint da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...