Gå til innhold

'89 E30 M-Tech 2


Torek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tore, må ikke være så egoistisk, del med oss andre! :D

Hehe..greia er at plutselig så finner jeg på noe annet, så da er det like greit å vente til felgene faktisk er klare ;)

BBS vil helt klart fremheve bilen din positivt! Du tar av skiltene i vinterhalvåret ja? =) Sparer man så mye på det altså?

Ja, jeg håper det :)

Sparer vel "litt" ja. Kjører med fullkasko på bmw'n om sommeren, mens vinerhalvåret står den forsikra kun mot tyveri og brann(noe som er en sum på ca 3-400 i året). Det er mange tusenlapper spart. Må bare huske å hente ut igjen skiltene før det har gått 6 mnd eller mer, for da må jeg betale for nye skilt(og jeg vil ikke ha plastikkskilt på denne bilen).

Edit: Når jeg skulle starte bilen her om dagen så gikk den opp og ned på turtallet av seg selv, mellom 1000-2500 ca. Anelse om hva dette kan skyldes?

Når jeg startet den en stund etterpå var alt som normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levere inn skiltene gjør jeg hos den lokale politistasjonen som jeg passerer veldig ofte.

4 minutter i kø for å hente ut skiltene igjen tåler jeg.

Dette tilsammen er ca 6000 kr. spart, noe jeg synes det er verdt da jeg ikke tjener over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levere inn skiltene gjør jeg hos den lokale politistasjonen som jeg passerer veldig ofte.

4 minutter i kø for å hente ut skiltene igjen tåler jeg.

Dette tilsammen er ca 6000 kr. spart, noe jeg synes det er verdt da jeg ikke tjener over gjennomsnittet.

Du har tydeligvis casha ut bilene dine.. Og du gjør det eneste rette! Av med skilter under vinteroppholdet, så lenge du ikke skal bruke bilen!

Man sparer godt på det;)

Har man lån med pant i bilen derimot (jeg har det), så må skiltene være på HELE året.

surt, men..

fin vinterbil, Tore! fyfaader! :D

Fremkommelighet + GØY = QUATTRO ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...