Gå til innhold

E30 325Turbo


saure89
 Share

Anbefalte innlegg

hørt det samme ej me. men trukje ej e sett noken so er godkjente liksom.

Eg veit om en bil som gjekk igjennom med halvbur her for ikkje så lenge siden men veit ikkje om det blei skreve i vognkort, det tviler eg egentlig på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt det samme ej me. men trukje ej e sett noken so er godkjente liksom.

Eg veit om en bil som gjekk igjennom med halvbur her for ikkje så lenge siden men veit ikkje om det blei skreve i vognkort, det tviler eg egentlig på :P

du skriver det jo selv, mn hva man får gjennom EU, har lite med hva man får gjennom hos bt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Vist noken har liggandes komplett tannstang med servo til e30 liggandes so er jeg intrisert i det. ska bygge om til servo. e36 tannstang kan kansje ver av interesse. Ka som må til for å få e36 tannstanga til å passe?

Veit om ei servo tannstang til fra E30 du kan kjøpe, er ikkje lenger en att du kan komme å hente den fra ørsta til førde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit om ei servo tannstang til fra E30 du kan kjøpe, er ikkje lenger en att du kan komme å hente den fra ørsta til førde ;)

Hehe, er faktisk ikkje så langt herfra til førde nei;) har mest lyst på e36 tannstang då den ska vere kortare rattuslag på? helvete å må ratte so mykje. Men ska ta kontakt vist ej ikkje finner noke anna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har då begynt på bilen igjen. Tatt ut intriørett å begynt å sveise bur.

Har handla inn halvbur med dørstrøvere og bøtterstoler med 4 punkstseler. Z3 tannstang er også kjøpt å vil bli montert etter kvart. Holder kun på me bilen i helgene foreløbig.SÅ blir litt dårleg med opptateringer. Men når snøven forsvinner blir det å hente den så jeg for ha den på jobben å holde på me den i vekene og:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har då begynt på bilen igjen. Tatt ut intriørett å begynt å sveise bur.

Har handla inn halvbur med dørstrøvere og bøtterstoler med 4 punkstseler. Z3 tannstang er også kjøpt å vil bli montert etter kvart. Holder kun på me bilen i helgene foreløbig.SÅ blir litt dårleg med opptateringer. Men når snøven forsvinner blir det å hente den så jeg for ha den på jobben å holde på me den i vekene og:).

ca1kgoqzsitjpgzklij6.jpg

b9umybptfn1e3c13h1rk.jpg

mm70d36o7bcfur70i8wz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...