Gå til innhold

Et par bilder av min E30 M3 fra Gatebil Våler 2009


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??

ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd.

Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert ;) Nei min bil er lakkert på østlandet et sted.

Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??

ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd.

Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert ;) Nei min bil er lakkert på østlandet et sted.

Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring :(

bare eg som innbillte meg at den var mer shabby når du fekk den, og at du lakka den osv. var bare det eg lurte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??

ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd.

Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert ;) Nei min bil er lakkert på østlandet et sted.

Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring :(

bare eg som innbillte meg at den var mer shabby når du fekk den, og at du lakka den osv. var bare det eg lurte på

Den var shabby i forhold til hvordan den er nå. Men den var lakkert for ca 1 år siden før jeg henta den. Er ikke fornøyd med lakkjobben på den så drømmer om å få lakkert den på ny en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...