Gå til innhold

Ny gjerrig 320d over nyttår


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

2 til m3 e36 som målte 218 og 222hk usikke på hvilken type.

en 318i e46 89hk

lotus elise 111hk (org 122)

en e36 me m52 og turbo 252 hk

blir sikker flere biler også. Gøy dette her. :lol:

Å helt fanastiskt å høre m3 ute luft filter musikk for mine ører.

o7usrq8bf7eqlv1qgdi0.jpg

http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... 4&Itemid=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du oppgir at Tommy målte 111, og org har 122, så går jeg ut fra at 111 var på hjula. 122 er jo fra motor, så da har han vel noe mer enn bilen er oppgitt til. Det er jo hyggelig.

Ellers var det jo meget skuffende tall på resten av gjengen, med unntak av turbotralla. Vet ikke hva han forventet seg da men. Kun britisk og oljebrenneren som klarte å levere.

Gratulerer med hyggelige tall forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du oppgir at Tommy målte 111, og org har 122, så går jeg ut fra at 111 var på hjula. 122 er jo fra motor, så da har han vel noe mer enn bilen er oppgitt til. Det er jo hyggelig.

Ellers var det jo meget skuffende tall på resten av gjengen, med unntak av turbotralla. Vet ikke hva han forventet seg da men. Kun britisk og oljebrenneren som klarte å levere.

Gratulerer med hyggelige tall forresten. :)

Jo takker for det.

Tror at tommy sa at det var 122 hk orginalt i motoren ja og målte 111 på jula i den lille og lette bilen er jo kjempe gøy, gocart. han var litt skuffet med 118d med bare 116,4hk den har samme motoren som sitter i min.

Husker at jeg prøvte først e87 118d, men når jeg satte meg in i e82 120d så var det ikke tvil om hvilke bil som skulle i hus.

Er snakk om en M model av 1 serien og en 2 liter 4er med turbo bensin gleder meg til det. kankje jeg bytter ut olje brenderen da hehe :P

Tenkte jeg må Takke så meget for at bmw klubben fikk komme på dyno tref hos

Ungdomens Motor Senter i stavanger sammen med Turbokongen og EBB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 143hk originalt i 118d-en da? I så fall er han jo ikke langt unna det. Men den skal kanskje være chippet eller? :)

jo den var chipet, samme levrandør som meg. TS racing

usikker på hva di hadde lovet han, angående effekt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh.. når jeg tenker meg om så er det vel 122hk i Tommy sin originalt? 118d kom vel med 143hk først når 120d kom med 177hk..?

I så fall så er det jo ikke så ille - nå har han ca. 137hk i motor, altså 15hk opp fra originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet av bremsepapiret du har lagt ut står det fly wheel tourqe og fly wheel power,da må jo tallene gjelde motor nm og hk.

det går ikke ann å endre det i programmet på dynapacken. men det er på nav det måles, ikke noe blir omregnet noe som helst med anntatte driv-verkstap.

har justert 2 ganger i identisk benk selv og fått det forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, nei va noge gale me den. klarte bare å måla rundt 200hk, var noen som spekulerte at DME n merket at forhula ikke sveiv rundt og korigerte der etter. for an datt plutseligt i kurvå, ca 1000 rpm for tidelig. men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230 hester i en 3.2 M3 er vell ikke helt bak mål.. Når en orginal E39 M5 benker rundt 320 hester på hjula

Hmmm... når en E32 3.2 liter har 321 nominelle hestekrefter og en E39 M5 har 400 nominelle hestekrefter blir vel det litt feil... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...