Gå til innhold

Ny gjerrig 320d over nyttår


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

disse triste konebilene av noen e30'r er bare å få sendt på huggeren, med mindre det er ordentlig diesel power. :wink: har ikke hørt maken til trist lyd som den på filmen der, er jo to sylindre for lite...de har glemt å montere dem på fabrikken tydeligvis :lol:

Hehehe... så du mener at en blodtrimmet M21D24 motor anno 1983 er en ordentlig dieselmotor i 2009 ?... Akkurat... hvor mange måner ser du ?... :lol:

Du er nok av den typen som liker å provosere, men at en sur E30 324td med eller uten en chip er hurtigere enn en E30 M3 må du lenger ut på landet med. Trim i vei du... jeg tror ikke at du kommer til å klare en E46 320d med 136 HK engang, men det er jo lov å håpe... :mrgreen:

bare det faktumet at du tror at en m21d24 er blodtrimma med 164hk, sier vel strengt tatt alt om kunnskapen din om gamle dieselmotorer.. :lol:

I tillegg bruker du argumenter som at chip er eneste optimaliseringsmuligheten på en bil som ikke kan chippes engang -88, så trenger jeg vel ikke å føre denne diskusjonen videre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare det faktumet at du tror at en m21d24 er blodtrimma med 164hk, sier vel strengt tatt alt om kunnskapen din om gamle dieselmotorer.. :lol:

I tillegg bruker du argumenter som at chip er eneste optimaliseringsmuligheten på en bil som ikke kan chippes engang -88, så trenger jeg vel ikke å føre denne diskusjonen videre. :lol:

Greit... du øker turbotrykket og man kan jo relativt enkelt chippe en M47D20 motor til å ha over 200 HK også, men jeg har enda ikke hørt om at man kommer ned på 6 tallet 0-100 Km/t med en slik motor. E87 123d har 204 HK og 400 Nm, men bruker allikevel 6,9 sekunder på 0-100 Km/t disiplinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trenger jeg vel ikke å føre denne diskusjonen videre. :lol:

Nei, du kan heller møte opp på rudskogen, våler eller gardermoen til våren, så kan vi få sett hva disse gamle dieselpurkene kan gjøre. Med 200hk og lavere vekt burde du kjøre greit fra bilen min iallefall.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og du kjører vel hardere på vei enn de fleste gjør på bane også? :)

nei, men jeg kjører hardt på veien enkelte steder ja.. du parkerer meg nok ja, men poenget mitt er at det ikke er noe problem for en m21d24 å ta en m3 30 rett fram, ikke sikkert min klarer det, men jeg har man 195hk, altså samme som i e30 m3, så er den raskere rett fram på 0-100.. tipper du parkerer meg uten problemer,, men det er ikke så farlig... for jeg bryr meg ikke om understellet på biler, sålenge den er stiv nok til å sladde, så er jeg fornøyd. :) Men å si at en m21d24 er trøtt i forhold til effekten, er det dummeste jeg har hørt. DET er poenget mitt, spesielt når man ikke engang har hatt fuhålet sitt plassert bak rattet i en slik. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt en urgammel motor, lansert på en tid før diesel ble brukt i landbruksmaskineri og annet som lukter vondt. Hm, sånn er det jo fortsatt.. :lol:

M21D24 er jo ikke engang en skikkelig dieselmotor... konvertert fra M20 motoren som den er.

Denne bilen hadde forøvrig også M21D24 motoren... :lol:

clp9hn1jswf6ys91wzer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...