Gå til innhold

BMW e36 til lakkering, svart matt?


Endresaa
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt å pusse den opp fra scratch... utbredding av hjulbuer, full M-tech (noen meninger om e46 front?), senk, ++

Må ta det etter som økonomien kommer seg, beggynner med å bytte motor, så full M styling, utbredding av hjulbuer, senk, nye felger, lakk, understell.

Håper på å bli ferdig med dette før våren, alt avhenger på pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke ;-)

Og det kommer fra deg :P haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast :lol::lol:

hva har det med saken å gjøre? var jo litt derfor jeg skrev det også, men jeg har heldigvis gjort noe med fronten som SVÆRT få andre har, i motsetning til deg mister goldline! :-P

Ka då Mysild?? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke ;-)

Og det kommer fra deg :P haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast :lol::lol:

hva har det med saken å gjøre? var jo litt derfor jeg skrev det også, men jeg har heldigvis gjort noe med fronten som SVÆRT få andre har, i motsetning til deg mister goldline! :-P

Ka då Mysild?? 8)

grill lakket i bilens farge, sota blink og grøftelys, og sota linser i lyktene...

pluss at jeg har hvite contour felger... og dette satt sammen, gjør at ingen andre har det (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke ;-)

Og det kommer fra deg :P haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast :lol::lol:

hva har det med saken å gjøre? var jo litt derfor jeg skrev det også, men jeg har heldigvis gjort noe med fronten som SVÆRT få andre har, i motsetning til deg mister goldline! :-P

Ka då Mysild?? 8)

grill lakket i bilens farge, sota blink og grøftelys, og sota linser i lyktene...

pluss at jeg har hvite contour felger... og dette satt sammen, gjør at ingen andre har det (tror jeg)

Vis det er noen felger som er vanlige så er det dine M felger

:lol: og hvite felger er mye mer vanlig en gullfelger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke ;-)

Og det kommer fra deg :P haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast :lol::lol:

hva har det med saken å gjøre? var jo litt derfor jeg skrev det også, men jeg har heldigvis gjort noe med fronten som SVÆRT få andre har, i motsetning til deg mister goldline! :-P

Ka då Mysild?? 8)

grill lakket i bilens farge, sota blink og grøftelys, og sota linser i lyktene...

pluss at jeg har hvite contour felger... og dette satt sammen, gjør at ingen andre har det (tror jeg)

Vis det er noen felger som er vanlige så er det dine M felger

:lol: og hvite felger er mye mer vanlig en gullfelger :wink:

gidder ikke engang å diskutere med deg... når vi ser på din, og halvard sin før lyktene hans ble gule, var de prikk like! jeg har ihvertfall gått min egen vei!

om du liker det eller ikke dirty, gir jo jeg F i, sålenge jeg er fornøyd...

som lars sier, kan være fint, takk for det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...