Gå til innhold

Min E46 320i


 Share

Anbefalte innlegg

måtte du gi mye for bilen ? :) km stand? bilder av inni bilen takk :D

Feit bil du har : -)

hvor mye jeg har gitt er jo ganske uvesentlig.. ga nok.. hehe. den har gått ca. 127k

Pen bil! :) Så ganske strøken ut..

Noen planer for den?

takk :) vil ikke si den er strøken, men den er temmelig bra.

Har ikke så mye planer for denne.. men driver å lurer litt på solfilm... får se det an litt..

måtte du valse for å få på 255 dekk bak eller ? :P

Ikke noe valsing nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går bmw´n igjen! :D

Pratet med bmw og de sa at jeg antageligvis måtte bytte batteri og kode programere nøkkelen på nytt..

Men jeg tenkte at i stede for å betale 300kr for nytt batteri hos bmw + jobben sikkert, så kjøper jeg heller et batteri hos clas ohlson til 20kr og prøver selv..

Plukket først nøkkelen helt i fra hverandre og dynket delene i elektronikk rens for å være helt sikker på at det ikke skulle være noe fuktighet igjen der.

Satte den sammen igjen og monterte nytt batteri. Skrudde på lokket igjen og gikk ut for å prøve.. Den fungerte helt fint uten noe programmering av noe slag :)

Litt rart egentlig, men veldig ok også.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye typen går vell ikke ann å åpne?

Lader i tenningslåsen mens man kjører?

Ja, tror det. slik jeg har forstått det i alle fall. Har sett noen bilder og forklaringer på hvordan man skifter batteri i sånne også, men det er litt koplisert. må visst varme nøkkelen med varmepistol for å åpne den, lodde ut det gamle og lodde inn det nye o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...