Gå til innhold

instrumentene død e36?!


JIMVP
 Share

Anbefalte innlegg

tok ut instrumentboxen på bilen min i dag for å bytte noen pærer.. Da jeg skulle sette det ihop ijenn var alt dødt untatt ladelampa. Alt annet med bilen fugerer.. Var veldig frustrerende å se. Sjekka alle sikringer og de var hele.. Kan det være at jeg har dratt sund en ledning eller noe? Noen som har hatt samme problem? Er foresten en 316i 94mod.. Takker på forhond for kloke svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen? la merke til at når jeg skrur på blinklysene så er det ikke samme tikkelyden av releet lenger.. det tikker og blinker men ikke like høy lyd.. :shock: får sår av å klå meg i hodet av dette her. hehehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 316i 94mod før jeg å.

Akkurat samme skjedde med meg. Skulle bytte ut noen lydpærer å sette det inn igjen å da var det dødt.

Jeg måtte kjøpe meg nytt instrumentpanel.

Ta gjerne av batteripolen når du begynner med demontering av airbag og instrumentpanelet:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 316i 94mod før jeg å.

Akkurat samme skjedde med meg. Skulle bytte ut noen lydpærer å sette det inn igjen å da var det dødt.

Jeg måtte kjøpe meg nytt instrumentpanel.

Ta gjerne av batteripolen når du begynner med demontering av airbag og instrumentpanelet:)

Lykke til!

hehhe!! domma meg litt ut nå :D var ute i bilen ista.. jeg er vant til e30 jeg.. dem har 2 kontakter slik at en blir stående ledig på boxen og er til kjørekomputer som jeg ikke har.. var visst 3 på e36en.. ene hadde jemt seg inni der en plass.. fant den i sta.. da måtte jeg le av meg selv :lol: å du.. du må ikke ta av rattet når du skal ha ut instrumentboxen, går fint forbi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...