Gå til innhold

Trimming: Nå kan DU bli tatt...


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DinSide gjentar med dette advarselen mot chiptrimming og andre ureglementerte trimmemetoder. Det er både ulovlig og nå altså enda mer risikabelt for eieren.

Artikkelen ble første gang publisert 10. juli i år.

Bare en REMINDER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-innhold fjernet-

Gunnar-edit: Innlegget er sensurert etter at 'tmice' ringte midt på natta og vekket meg (Gunnar), min samboer og vår 1 år gamle sønn med trusler om å politianmelde MEG, for å få fjernet dette innlegget av Pauls1. For ikke å glemme trakasseringen med de utallige oppringningene dagen etterpå mens jeg var opptatt med jobb og reise. Den dagen disse sidene legges ned, så er det stor sannsynlighet for at det er på grunn av slik idioti som dette, da får dere takke dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, måtte til naboen å høre hva som skjer her da, er faktisk nabo til tmice sånn ca 3 dager i uka, fikk se utskrifter fra en sak tidligere, som utdannet advokat så kan jeg bare si at slikt kan komme til å koste de ansvarlige for bimmer.no dyrt hvis dette blir levert inn til politiet, man har dessverre et enorm ansvar som "sjef" for et offentlig forum, gapestokk er forbudt i.flg Norsk Lov.

Har vært borti et par saker tidligere der folk blir hengt ut på slike forum, å det er saker som har endt med alt fra henleggelse til erstatningskrav godt over 100 000,-

Problemet er jo at det er helt umulig, uten å ha "moderatorer" som sjekker hvert eneste innlegg.

Tror ikke denne tråden å andre tråder her inne med navn o.l. bør tøyes for mye.

Jeg tar ingen part i dette, noe som jeg også sa til tmice da jeg var der.

En sak har to sider, å da kan man ikke henge ut noen uten å ha full info fra begge parter, heller da er det ikke lov å henge ut folk, men da kan man skrive i enkelhet hva man syns om utfall o.l.

Så et innlegg her også der det var snakk om "torpedoer", noe moderator her var veldig flink til å henvise til lovverket.

Men så lenge den er på trykk her så er bimmer.no avsvarlig for dette.

Ha en fin dag ellers BMW Folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at det er Forum Eier og moderatorer som står ansvarlig for hva personer skriver på forum rundt omkring?

Har mine sterke tvil til det. Uansett synd det skal ende slik med tlf midt på natta, selv om man føler seg tråkket på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...