Gå til innhold

Trimming: Nå kan DU bli tatt...


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så det du sier er at det er Forum Eier og moderatorer som står ansvarlig for hva personer skriver på forum rundt omkring?

Har mine sterke tvil til det. Uansett synd det skal ende slik med tlf midt på natta, selv om man føler seg tråkket på.

Nei ikke moderatorer, men den som står som ansvarlig av forumet.

Dessverre så er det et lovbrudd, om det er noen som prøver å stjele dekkene dine, tar posten din eller noe, så er det vel greit å si ifra at det skjer noe ulovlig, så å si uavhengig av når på døgnet det er.

Lovbrudd er forskjellige så klart, kunne vel kanskje ventet til dagen etter, men det er det ikke jeg som skal ta stilling til, fordet om jeg sikkert selv hadde sagt fra om det gjaldt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal like å se den saken som havner i retten pga forumtroll som krangler.

100k i erstatning...er det i USA du er advokat eller?

Det har vært mange saker som har vært i retten pga at folk har blitt hengt ut i offentlige forum o.s.v.

Hadde selv en sak for en kvinne en gang, der var ikke navnet hennes nevnt, men bosted og yrke, det endte med 90 000 i erstatning.

Å spar deg Dr_S for slike ting som USA eller? det blir for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, hvis jeg er ansvarlig for alt som skrives her inne, så kan like godt forumet legges ned med en gang. Og i samme slengen så skal jeg gå på VG nett sitt diskusjonsforum og skrive at naboen min er en svindler som skylder meg penger, så deler vi de 100.000,- fra VG (som er ansvarlige for forumet) etterpå. Dette er jo da logikken til et par her inne.

Den dagen forumeier er ansvarlig for alt som legges inn kontinuerlig må man begynne med moderatorgodkjenning av ALLE innlegg før de publiseres på ALLE norske forum, og sist jeg sjekket begynner man da å nærme seg å bedrive sensur. Alternativet er som i dag, at man tar ting så fort man har sjanse - hvilket ble gjort i dette tilfellet. Å forlange noe mer enn det kan jeg ikke tenke meg at flertallet mener er riktig.

Dessuten er jeg møkklei hele denne uenigheten mellom tmice og Pauls1. Dette er andre runde med utallige telefoner fra tmice, og jeg kan ikke umiddelbart si jeg setter pris på å bli oppringt om natta, og med gråtende unge og forvirret samboer motta trusler om anmeldelse for en konflikt som det kun er oppringer (tmice) og Pauls1 som egentlig har noe med - lovverket er vel ikke helt begeistret for trakassering og trusler heller kan jeg tenke meg. Jeg husker ikke engang hva det gjaldt siden det er lenge siden sist, men er bare så utrolig lei av å bruke fritiden min på dette. Dere må være voksne nok til å klare å ordne opp, enten dere i mellom eller ved hjelp av politi/forliksråd. Dessuten var forumet/tråden fortsatt åpen, så han kunne jo lett avfeid kritikken/forklart seg. Kanskje det til og med kunne vært starten på en dialog med en potensiell løsning langt der fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiises.. :shock:

Du er en tålmodig sjel Gunnar... å bli utsatt for noe slik, hadde nok ført meg til å bruke mitt privilegium av admin-knapper.

Og husk lydløsknappen neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste for bimmers er å bli kvitt begge idiotene, så kan de krangle til krampa tar dem et annet sted. Er det mulig å være så selvsentrert at du ringer til folk du ikke kjenner midt på natten for noe som har blitt postet på et nettforum? Tror denne personen burde skaffe seg noen referansepunkter i tilværelsen og oppføre seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at man skriver litt feil innimellom, går fort i svingene når man skriver.

Er helt enig med Gunnar i at det er mye bedre at partene tar kontakt med hverandre.

Da blir i så fall ikke de som er glad i dette forumet berørt!

Men vær forsiktig med å si hvem som er skurk når dere ikke har en sak fra to sider.

Gi meg megler oppgaven tmice og Pauls1, så skal vi nok få til noe.PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, hvis jeg er ansvarlig for alt som skrives her inne, så kan like godt forumet legges ned med en gang. Og i samme slengen så skal jeg gå på VG nett sitt diskusjonsforum og skrive at naboen min er en svindler som skylder meg penger, så deler vi de 100.000,- fra VG (som er ansvarlige for forumet) etterpå. Dette er jo da logikken til et par her inne.

Enig. Blir som at jeg skulle malt skjellsord på veggen til naboen, rettet mot en navngitt person og eier av veggen var ansvarlig for hva jeg skrev...

Jeg hadde overhodet ikke akseptert oppringninger på natta hvor hele familien ble vekket, pga en krangel mellom to voksne menn som ikke klarer å ordne opp seg imellom.

Hvis tmice mener posten til Pauls1 var krenkende eller på annen måte trakasserende, hva er det da man skal kalle det å vekke opp admin og hans familie midt på natta pga han vil ha en tråd slettet??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal disse to få muligheten for å ødelegge for oss andre?

Kan vi ikke begynne med å utestenge dem?

Dersom to uenige parter står i en butikk, skal de ha rett til å ødelegge butikken de står i fordi de ikke kommer til enighet? Og på toppen av det hele true butikkeier fordi de hadde butikken rundt seg da de møtte hverandre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis disse to kan ødelegge for alle oss andre tipper jeg på en enstemmig gruppe som sier ja til at disse blir utestengt. Blir for dumt å ødelgge for alle andre.

Men er kansje rettningslinjer på dette og,men det veit sikkert Gunnar om.

I tillegg finnes det vel bedre måter å diskutere på siden dette har gått så langt. Face to face kansje?

Blir fort litt tøffere i å skrive en mld en å stå å diskutere som voksene.

Bli ferdige, og kansje en unnskyldning til Gunnar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...