Gå til innhold

BMW E36 320- prøvemontering av m-fanger s.6!


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke så vanskelig og lakkere selv.

kjøp veldig pent pussepapir 1200korn så pusser du raskt over de delene.

Legg på tynne lag, bedre med flere tynne lag så slipper du at det renner så veldig. Så slenger du på lag med klarlakk og la det tørke 1 dag før du du smeller dem på.

Husk og gjør det ett sted der det er litt støv fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen og klarlakk kjøper du hos noen som selger slikt. Det holder nok å matte over dem med en matteduk(som de også selger for en tier el to).. Jeg vil anbefale å grunne med en plast primer først, da tåler de litt bevegelse uten at lakken sprekker..

Du bør spraye tykt nok til at det blir glans mens ikke så mye at de siger. Jeg syntes dog det er bedre med litt sig enn om du sprayer for tynt, da blir det ikke særlig pent..

Uansett så er slike lister så smale at det stort sett er bare til å kline ivei med lakk, om du ser at det siger så kan jeg nesten love at det ser bedre ut når det tørker enn der og da.. Evt har du jo nok lakk til å prøve 10ganger minst :P

Vil tippe det koster deg 500kr inkl alt du trenger... Men om du finner en lakkerer som matcher det så er det jo bare til å gå for den løsningen.

Til å feste dem ville jeg brukt biltemas dobbeltsidige teip(grønn rull) dette fikk jeg anbefalt hos noen som driver med bilreklame, og det hang faktisk mye bedre enn med limen jeg først brukte. (sicaflex og slikt har en tendens til å reagere med varmen fra lykten og sige litt ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag satt jeg og såg gjennom Ebay fo diverse. (fant ingen m3-front til e36!)

og det ende med at jeg tok og kjøpte et m-tech pedalsett + fothviler. så gleder meg til at nye emblemer, lyktesenkere og pedalsettet kommer! leker også med tanken på å lakkere grillen helt svart. Samt ordne opp i litt lakkmangler og riper, samt en stygg bulk på høyre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...