Gå til innhold

shit.. har mistet en lighter i bilen og vintern kommer snart


plugg69
 Share

Anbefalte innlegg

Petter har bare hund, og den er ikke liten!
er jo bare en liten valp jo=) ni måneder...

Da er det vel den e ville tatt røngten av i tilfelle... Den ligger vel åpna på tvers i tykktarmen så er det no eksplosjonsfare noe sted så er det vel der... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Petter har bare hund, og den er ikke liten!
er jo bare en liten valp jo=) ni måneder...

Da er det vel den e ville tatt røngten av i tilfelle... Den ligger vel åpna på tvers i tykktarmen så er det no eksplosjonsfare noe sted så er det vel der... :P

hunden e såpass stor at den hadd nok greid å skvisa den ut.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal være så redd for at den eksploderer, da zippolightere fungerer på samme måte som en oljelampe. Altså ikke noe trykksatt system slik som vanlige butan? lightere er. Dessuten så tørker en zippolighter ut med tiden. Har du sett mythbusters hvor dem tester lightere? Det er ingen av dem som sprenger, det kommer kun en svak flamme når plasten smelter. Og zippolighteren din er av metall?

Jeg kan skrive under på at lightere sprenger! Min tidligere stemor hadde tatt seg en røyk under ventilatoren på kjøkkenet og glemt lighteren på plata, og når hun skulle lage middag glemte hun å fjerne lighteren. Dette resulterte i en storsmell og masse plastbiter over alt. Forøvrig en 1-lighter dette da, ikke zippo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal banne ræva mi på at den har havna i sete, har du leita nedi setet ditt? bak ræva de der på en måte, kan hendeden har sklidd under der, hvis du legger ned setet ditt helt bakover, så kanskje den er der :) Eller at den har blitt med deg ut av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...