Gå til innhold

Olan's BMW E30 320i VRAKET!


Olan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette, holder på med samme jobben selv nå. Stå på, det blir bra til slutt! En fordel er å fullføre en del av bilen først, enten bakenden, midten eller fronten. Jeg tok fronten, så bakenden og midten i en. Er snart ferdig med all rustsveising nå, så da er det ikke lenge til den er på veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, holder på med samme jobben selv nå. Stå på, det blir bra til slutt! En fordel er å fullføre en del av bilen først, enten bakenden, midten eller fronten. Jeg tok fronten, så bakenden og midten i en. Er snart ferdig med all rustsveising nå, så da er det ikke lenge til den er på veien! :)

Ja, blir jo til at jeg blir ferdig bak først, så må noe overflaterust tas her og der og til slutt inn med isolasjon i coupèn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var begge buene på plass og ferdig grunnet! Ikke optimal finish på sparkel og grunnejobben, men det skal jeg fint leve med til etter vinteren 8)

dklq2hx1dsp5pxomi46b.jpg

Trenger noe mer grunning, men det får vente til i morgen :)

odj20zfwmmb19h9mldvo.jpg

Stor takk til involverte, dere vet hvem dere er ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra.

Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet!:)

Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt :P

Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra.

Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet!:)

Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt :P

Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke :)

Ah OK :) Jeg får bare misunne videre men ønsker deg lykke til! :) Kommer til å bli en veldig kjekk bil til våren som du garantert vil ha mye glede av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra.

Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet!:)

Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt :P

Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke :)

Ah OK :) Jeg får bare misunne videre men ønsker deg lykke til! :) Kommer til å bli en veldig kjekk bil til våren som du garantert vil ha mye glede av!

Jo takk skal du ha :) Blir kun innkjøpt nødvendige ting en stund framover nå med tanke på at julen er rett rundt hjørnet og er greit med litt cash da :lol:

Begynner å bli lite å gjøre med karosseriet nå også. Sånn som jeg ser det er det bare noe småtteri + et "rusthull" foran på førersiden i dørken.

Neste innkjøp vet jeg i hvert fall blir olje til motor, kasse og diff + ny plugger :)

Men aller aller først er det en helvetes rengjøring i garasjen da alt er gjemt under støv ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...