Gå til innhold

Blei e30'n fin ?


Branda1
 Share

Anbefalte innlegg

Såg ut som den ble ganske strøken ja! :D

Dvs, jeg likte utviklingen helt til jeg såg bakfangeren.. Syntes nesten det er finest med org prefacelift fangere..

Hvilke lykter har du planer om? (igjen så liker jeg org baklyktene).. Angeleyes og klarglass lykter blir ikke så bra iallefall... (men sideblinkerne ble pene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint å se at folk gjør en skikkelig jobb med karroserireparasjoner. Resultatet ditt ble veldig bra og fargen du har valgt er en vinner. Blinkelysene så ut til å passe fint og er uansett mye penere enn de originale :wink: Det skar seg litt for meg med bakfangeren og endestussen på eksosen, men jeg er vel en av disse Originalpolitifolkene :wink: Det blir garantert en helt annen bil når du får på Brockfelgene og senkesettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk!! Virkelig gøy å høre at jeg har gjort noe riktig ;)

Tenkte på å ha klarglass sort bak og forann ! med angeleyes!

Jeg er litt skeptisk skjøl på endestuss! men det var kun for å få en look på den ;) siden jeg kan jo ikke ha det gamle rustene som ikke kommer ut eigang :o! vist jeg skal bygge om så blir det eff anlegg hele veien :)

Men er det dø født å søke om 318-turbo eller 325 ombygging ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder som dette gir meg en svak ereksjon!

06gixtwxmttk179j93yx.jpg

Som andre har nevnt lengre opp så synes jeg det så veldig bra ut helt til jeg så bakfangeren. E30 er penest med original styling :wink: Gjør gjerne din egen vri, men keep it clean! Det er min mening :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! jeg må nok ha nye felger ja! tror jeg har skaffet brock b1 lignans ! er ikke sikker har ikke sett de orgentlig!

16x9 :)

Ja det er vær sin smak!! men jeg hadde lyst å prøve noe nytt noe!

Jeg har værtfall gjort et bra grunn arbeid! så jeg kan jo pelle de av ! å hive på orginal fanger :P haha!! blir nok ikke noe av det! men må få tak i grøfte lys og felger! intriør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er du? :-P hehe...

menne, bakfangeren ser malplassert ut, følger ikke formene til bilen overhodet, skjørtene står feil vei i forholdt til slikt de gjør på e36 m3, fronten hører til en annen bil :-P hvorfor ikke bare kjøpe e36, i stedenfor å bygge en e30 halveis om til en?

AE hører ikke hjemme på e30... mye stygg kritikk her, men du spurte :-P

e0ieggvg7ezlxyu6nca8.jpg

gamle ungdomskolen i bakgrunnen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...