Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

nei, det er nok ikke snakk om noe herje bil.

er mer snakk om og bare ha en bil og bruke til og fra jobb om man finner seg noen ny jobb. er tross alt 30 år nå, og skal bli pappa i desember. så herjing er vel egentlig uaktuelt uansett ;)

har store planer over lengre sikt om og få den til og bli en fin bil igjen. må ha nye forskjermer og panser blant annet, litt bulker på kanaler og en stygg en under side vindu på passasjer sida, men alt til sin tid.

har kjøpt litt deler også, så har nå liggende blant annet GT vinge, og sort taktrekk..

skulle også hente meg svart skinninterør tidligere i uka, men så dagen før så fikk han som hadde det innbrudd i bilen det sto i og mangla stola da selvsagt :( skulle få resten billig, men har ikke hatt noe mulighet og hente det enda heller, men det kommer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, det er nok ikke snakk om noe herje bil.

er mer snakk om og bare ha en bil og bruke til og fra jobb om man finner seg noen ny jobb. er tross alt 30 år nå, og skal bli pappa i desember. så herjing er vel egentlig uaktuelt uansett ;)

har store planer over lengre sikt om og få den til og bli en fin bil igjen. må ha nye forskjermer og panser blant annet, litt bulker på kanaler og en stygg en under side vindu på passasjer sida, men alt til sin tid.

har kjøpt litt deler også, så har nå liggende blant annet GT vinge, og sort taktrekk..

skulle også hente meg svart skinninterør tidligere i uka, men så dagen før så fikk han som hadde det innbrudd i bilen det sto i og mangla stola da selvsagt :( skulle få resten billig, men har ikke hatt noe mulighet og hente det enda heller, men det kommer da ;)

ok, daså:) fikk inntrykk av litt andre planer( følte du var litt yngre, kompeliment)

men da er du jo hvertfall på god vei til en fin coupe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er nok ikke snakk om noe herje bil.

er mer snakk om og bare ha en bil og bruke til og fra jobb om man finner seg noen ny jobb. er tross alt 30 år nå, og skal bli pappa i desember. så herjing er vel egentlig uaktuelt uansett ;)

har store planer over lengre sikt om og få den til og bli en fin bil igjen. må ha nye forskjermer og panser blant annet, litt bulker på kanaler og en stygg en under side vindu på passasjer sida, men alt til sin tid.

har kjøpt litt deler også, så har nå liggende blant annet GT vinge, og sort taktrekk..

skulle også hente meg svart skinninterør tidligere i uka, men så dagen før så fikk han som hadde det innbrudd i bilen det sto i og mangla stola da selvsagt :( skulle få resten billig, men har ikke hatt noe mulighet og hente det enda heller, men det kommer da ;)

ok, daså:) fikk inntrykk av litt andre planer( følte du var litt yngre, kompeliment)

men da er du jo hvertfall på god vei til en fin coupe:)

overskriften kunne kansje vært vinter bruksbil eller noe, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått valsa hjulbuene også bak på den da, ble god plass nå :P

litt rustne hjulbuer, men kan vel fikses så det blir tålig greit, er uansett ikke verre enn og bytte hjulbuer om man vil fikse det helt igjen heller ;)

bilde3.jpg

bilde2.jpg

beklager dårlige bilder, kamera er tom for strøm og ikke akkurat det beste kamera på iphone i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt fett! :D

takk :)

lyst til å selge rondellene? 8)

skal du ha det på bilen din? må valse en god del da!

Dim på felg og dekk? 8,5x18 5 serie innpress forann og bak ? eller ?

er 8,5 og 10x18 med 5 serie inpress ja, 215/35 forran og 245/35 bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser ut som felgene jeg har, 58s? Mine stikker såvidt utenfor foran med disse inpressa. men jeg har ikke krom'n på lengre da. Men jeg lurer på hva er egentlig å valse hjulbue? Hva gjør man da, og hvorfor? (beklager for ett dumt spm - har ikke peiling på bil - vil lære noe nytt idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...