Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, ser ut som felgene jeg har, 58s? Mine stikker såvidt utenfor foran med disse inpressa. men jeg har ikke krom'n på lengre da. Men jeg lurer på hva er egentlig å valse hjulbue? Hva gjør man da, og hvorfor? (beklager for ett dumt spm - har ikke peiling på bil - vil lære noe nytt idag)

som ble sagt litt oppi her nå så er det for og presse ut hjulbuene for og få mere plass :)

bruker et sånt verktøy som detta:

DSCC009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og fundere litt på hva jeg skal gjøre med lykter nå, har jo et sett med angel eyes og ccfl ringer. så har jeg de som sitter her på bilen, men der er det knekte fester og sånn til blinklysa, men så har jeg et sett til med orginale lamper, og lurer på om jeg bare skal beholde orginal lamper og ikke ha angel eyes i det hele tatt.. får man kjøpt led parklys pærer som er sånn omtrent samma farge som på xenon lys? syns det er mye tøffere uten angel eyes for tida, alle har det jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at jeg møter denne bilen nordover på rv4 om morgnen ? Nittedal-Hadeland

jepp, jobber på harestua i en periode og bor på åneby :) fint og kjøre mot køen a gitt :P

Ikke akkurat kø, men tett trafikk.. Går javnt i 90 om morran innover =)

Ser ut som en genial bruksbil, sku hatt no lignende selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...