Gå til innhold

BMW E36 M3 3.2 EVO Coupe handlet GTR Carbon Panser


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?!

har jeg noen andre ?

har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der.

godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt :lol:

ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye...

du er ikke stort bedre selvhelelr kim...

merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL!

Pleier ikke fyre, men du fyrer jo som en galning, har ikke no grunn til å være tøff i kjeften mot deg heller da.

banebilen er jo en annen bil :lol: og bildetråden er noe annet hehe

ja, jeg vet... du som begynte :-) hehe... gleder meg bare til å sitte på en spinn jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?!

har jeg noen andre ?

har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der.

godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt :lol:

ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye...

du er ikke stort bedre selvhelelr kim...

merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL!

Pleier ikke fyre, men du fyrer jo som en galning, har ikke no grunn til å være tøff i kjeften mot deg heller da.

banebilen er jo en annen bil :lol: og bildetråden er noe annet hehe

ja, jeg vet... du som begynte :-) hehe... gleder meg bare til å sitte på en spinn jeg :-D

hehe skal vi nok få til :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.

Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.

Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,.

Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.

Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,.

Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da.

nå har jeg ikke testet det selv. men den 3.2n som står knust hos falken nå hehe, den fikk det til. vis jeg bruker plastdeksel fra venstreratta, og snur kablene så skal det ikke være no problem. men somsakt har ikke testet, men finner nok ut av no når e begynner å bygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det blir nok bra!

Hørte rykter om at det ikke er nok å bare bytte tannstang ved å bruke en engelsk bil, men det finner du jo fort ut isåfall! ;-)

åå ? er jo ikke no annet som er annerledels så vitt jeg vet

Ledningnettet er snudd også må du bytte røret til kjølevannet som går unner innsuget siden euro versjonen har ekspasjons tanken på høyre side.

Stemmer, disse delene er jeg klarover men ledningsnettet går fint ann å snu,.

Ok, på E30M3 funker det ikke bra å snu ledingsnettet. Blir en stor klump der man snur og da får man ikke på plastdekselet som dekker over ledningen. Det går kansje på E36 da.

nå har jeg ikke testet det selv. men den 3.2n som står knust hos falken nå hehe, den fikk det til. vis jeg bruker plastdeksel fra venstreratta, og snur kablene så skal det ikke være no problem. men somsakt har ikke testet, men finner nok ut av no når e begynner å bygge

Da funker det nok på E36.. På E30 blir det noe jalla vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...