Gå til innhold

BMW E36 M3 3.2 EVO Coupe handlet GTR Carbon Panser


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

har fått godkjent søknad, så får bestille en tilme til blombering da :D siden jeg bare har begynnt og demontere 320'n :D

får man godkjent 320 kaross me m3 motor ved eventuelt ombygging?

ja det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dirty:

du skrev i den tekniske tråden min ang motorstikk osv. så om du ikke har funnet ut av det enda så er den lille runde motorstikk kontakten som sitter på m3 motoren til abs enheten til m3´n ! denne trenger du ikke da den ligger i ledningsnettet på 320´n din.

det med at du har 2 store motorstikk på 320´n er pga den har hatt automatkasse. er vertfall det som er grunnen hos meg.

har også funnet ut av EWS sperra så nå håper jeg på oppstart i morgen tidlig :D

Mvh Ørjan

Hei hei.

Nja vet no ikke helt om det har noe med absn å , for absn fungerer jo nå etter motorbytte, og stikka er ikke koblet til

alt fungerer det som er så rart hehe

vet biler med automatkasse har ekstra stikke. men også biler med klima etc har stikke, men har ikke søkt så mye rundt. burde nok tatt en google raid.

fått gang på din nå da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro :D

typisk vettu. eneste foringa jeg ikke bytta i bakstilling har revnet :P

den som holder diffen framme er helt myk,

så bestilt ny frag gs og håper på den kommer før helga

orker ikke kjøre rundt med dunkelyd vær gang jeg slipper speeden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal vi nok få til. hehe ja æ skjønne ingenting er andre gangen det skjer nå. og de stikkene sitter som faen så detter ikke av. kjører veldig greit faktisk ikke fått 1 klage etter jeg fikk den på veien :)

lærer av sine feil hehe men 328n var det ikke annet en klager hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ..

Skulle bytte hovedforingen til diffen igår, hadde handlet inn en foring fra GS i godtro om at dette skulle gå smooth. Men neida GS hadde sendt feil foring og hele etk på GS var feil så fikk foring til en 320 Morro.

Ringte GS bildeler. de skulle ha 3500 for den foringen jeg trengte ???? :o og de hadde den heller ikke på lager.

Ringte KOED de skulle ha 2500 + moms. de hadde ikke solgt den foringen siden 2007, så tydligvis ikke no foring som pleier å ryke. snakket med en hyggelig mann på koed. og han fant fram en pent bruktforing i hylse, som hadde gått 100tusen, denne skulle de ha 64 kr for :)

så jeg prøver den. blir det ikke bra må jeg nok bare handle en ny en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...