Gå til innhold

E34 Bilstereo prosjekt. +++ annet.


Crew Tangen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra mit langt ifra ferdige prosjekt..dette ble montert for prøving.

Har bilder fra under prossesen men dem finner jeg ikke. dukker opp.

driv å tar ut anlegge pga en bakdemper som er gåen, og da først som sitt sett jeg på coilovers.

for å komme til bakdemperen må jeg ut med hatthylla, for å få ut hatthylla må porten ut, for å komme til porten må kassa demonteres, for å demontere kassa må forsterkerene ut.

like så greit at jeg må ut med anlegge, da får jeg begynnt å gjøre det ordentlig:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bilder fra mit langt ifra ferdige prosjekt..dette ble montert for prøving.

Har bilder fra under prossesen men dem finner jeg ikke. dukker opp.

driv å tar ut anlegge pga en bakdemper som er gåen, og da først som sitt sett jeg på coilovers.

for å komme til bakdemperen må jeg ut med hatthylla, for å få ut hatthylla må porten ut, for å komme til porten må kassa demonteres, for å demontere kassa må forsterkerene ut.

like så greit at jeg må ut med anlegge, da får jeg begynnt å gjøre det ordentlig:) hehe

må ikkje ut me hattehyla for å løyse støtdemparen, eg berre tok opp høgtalaren og dermed kom til dei tre skruane i topp :P

ser ganske so ok ut med dei formene du har bygd for å få inn høytalarane i døra og stolpane framme med ruta :D hold oss oppdatert !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra mit langt ifra ferdige prosjekt..dette ble montert for prøving.

Har bilder fra under prossesen men dem finner jeg ikke. dukker opp.

driv å tar ut anlegge pga en bakdemper som er gåen, og da først som sitt sett jeg på coilovers.

for å komme til bakdemperen må jeg ut med hatthylla, for å få ut hatthylla må porten ut, for å komme til porten må kassa demonteres, for å demontere kassa må forsterkerene ut.

like så greit at jeg må ut med anlegge, da får jeg begynnt å gjøre det ordentlig:) hehe

må ikkje ut me hattehyla for å løyse støtdemparen, eg berre tok opp høgtalaren og dermed kom til dei tre skruane i topp :P

ser ganske so ok ut med dei formene du har bygd for å få inn høytalarane i døra og stolpane framme med ruta :D hold oss oppdatert !!

Å Crap, sier du det. jaja, var en god unskylding får å begynne.

får se hvordan det blir til slutt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut :) men tenk litt på vinklingen av diskantene ;) men du, hvorfor bruker du ikke kickpanelet i stedet for døra?

Joa, helt riktig det. skal bruke kickpanelent, bare en midlertidig løsning.

så Vinklingen av diskantan fungerer helt greit.

Prøve seg fram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...