Gå til innhold

2002 E46 325Ci Clubsport SMG


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, gjennom WoW ja.. jeg kjennern pga reka.. begge er fra moss og de driver www.belys.no siden sammen..

jeg kjenner vel Andre (aka slemreke best av de 2 )

Nå gjør Dag thomas alt han kan for å ikke spille WoW :D men han prøvde Q3 igjen her om dagen etter hva jeg leste på twitter;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, såpass ja... :D

Er ikke bare-bare å gi seg me WoW ^^

Var dette forresten bare "kompis-bilder", eller betalte du for photoshooten? :lol:

Hehe, betaler ikke for bilder av min egen bil :P

Jeg hadde ikke krevd noe jeg heller av venner.

Er jo som en hobby!

Spiller litt WoW igjen sjæl jeg men, det er fordi det er høst og lite å gjøre, og vil helst ikke ut med bilen i dårlig vær ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, betaler ikke for bilder av min egen bil :P

Jeg hadde ikke krevd noe jeg heller av venner.

Spiller litt WoW igjen sjæl jeg men, det er fordi det er høst og lite å gjøre, og vil helst ikke ut med bilen i dårlig vær ;p

Okei, hehe. Er jo ganske pro saker det her så :wink:

Jepp, samme greia her! Kjører en del, men blir fort en liten titt innom WoW av og til ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og bilder :), hvordan synes du smg kassa fungerer? Har lik bil bare manuell.

Mange takk!

Vel du har den fargen jeg absolutt ville ha, så på en 330, maken min/din i Ålesund..

men han skulle ha 355.000 for sin 330, manuell det også.

Var litt småplukk på den, samt at den hadde gått 125.000 km. min hadde gått 66.000 i april, til sammenligning.. og jeg ga under 300 for min!

Men nok om det -

Manuell er nok litt mer moro om man skal slure på gira, og leke seg litt mer..

SMG'n beskytter nok det meste endel mer..

Bortsett fra om du kjører Launch Control, samme prinsipp som på M3.

Slår av antispinn og sideskrens samt setter den i Sport - står i første, kjører over full throttle (bånn gass :P)

Så pusher den turtallet til rundt 4000 rpm, så begynner den å burne.. så da er det bare å rekke å gire kjapt nok, ellers så slutter den å burne.. i motsetning til på en manuell.. merker at jeg savner det litt av og til :D

jeg kan jo seff gå for kickdown (som på steptronic) og guffe fra 3. til 1. gir eller gire ned manuelt for å burne litt der jeg føler for det, men det føles litt "rart" å gire ned på den måten i såpass fart for å spole litt, men hender jeg har gjort det da! ^^

Men jeg prøver å spare litt på dekk og drivverk, så blir ikke så mye leking.. men det har jo hendt ;>

Ellers så slår kassa ganske mye når man girer i sport.. men sånn er det med SMG, er ofte DSC som slår seg inn når man girer såpass fort.

Ellers så synes jeg SMG er mer luksus, når det kommer til bykjøring og langkjøring.. slipper å ta hendene av rattet.. slipper å clutche selv.

Jeg har vendt meg godt til dette, og det hadde IKKE vært det samme med steptronic kasse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud denne var flott! Clubsport med CSL felgene var helt nydelig. Innså nå at jeg ikke burde byttet bort min forrige E46 coupe. Lekre biler dette, så absolutt! Og sølv kler disse bilene bra!:)

Sorte detaljer er aldri feil på lys lakk. Sorte blinklys bak hadde kanskje vært prikken over i'n :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud denne var flott! Clubsport med CSL felgene var helt nydelig. Innså nå at jeg ikke burde byttet bort min forrige E46 coupe. Lekre biler dette, så absolutt! Og sølv kler disse bilene bra!:)

Sorte detaljer er aldri feil på lys lakk. Sorte blinklys bak hadde kanskje vært prikken over i'n :wink:

Takk for det!

Ja, først og fremst står senking høyest på listen. Og takk for tips!

Men, der jeg bor nå er det litt vel bratt til å ha senket bil, så gleder meg til jeg flytter herifra. :P

Når det gjelder sorte lykter bak, så er det sterkt vurdert, sammen med carbon gjennomfør i diffuser, splittere og nyrer.

DET vil sette prikken over i'en ;P

Hehe, hva slags bil har du nå da?

E46 er jo uten tvil det peneste karosseriet laget av BMW.

Jeg liker nye E92 også, men det er fortsatt alt for upersonlig, siden alle de nyeste bilmodellene ligner mer og mer på hverandre, både BMW, Audi, Opel osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud denne var flott! Clubsport med CSL felgene var helt nydelig. Innså nå at jeg ikke burde byttet bort min forrige E46 coupe. Lekre biler dette, så absolutt! Og sølv kler disse bilene bra!:)

Sorte detaljer er aldri feil på lys lakk. Sorte blinklys bak hadde kanskje vært prikken over i'n :wink:

Takk for det!

Ja, først og fremst står senking høyest på listen. Og takk for tips!

Men, der jeg bor nå er det litt vel bratt til å ha senket bil, så gleder meg til jeg flytter herifra. :P

Når det gjelder sorte lykter bak, så er det sterkt vurdert, sammen med carbon gjennomfør i diffuser, splittere og nyrer.

DET vil sette prikken over i'en ;P

Hehe, hva slags bil har du nå da?

E46 er jo uten tvil det peneste karosseriet laget av BMW.

Jeg liker nye E92 også, men det er fortsatt alt for upersonlig, siden alle de nyeste bilmodellene ligner mer og mer på hverandre, både BMW, Audi, Opel osv osv..

Planene dine høres bra ut! :wink: Blir spennende å se. Syns E46 er den siste "ordentlige" BMW. De senere modellene blir for lik andre bilmodeller ja, og mangler en del av det personlige preget. E46 M3 CSL må være drømmen :)

Nå har jeg en 1995 Audi S6 4.2 avant, med 6 trinns manuell. Sikkert feil bilmerke for mange,men kan sammenligne den med en E34 540i :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud denne var flott! Clubsport med CSL felgene var helt nydelig. Innså nå at jeg ikke burde byttet bort min forrige E46 coupe. Lekre biler dette, så absolutt! Og sølv kler disse bilene bra!:)

Sorte detaljer er aldri feil på lys lakk. Sorte blinklys bak hadde kanskje vært prikken over i'n :wink:

Takk for det!

Ja, først og fremst står senking høyest på listen. Og takk for tips!

Men, der jeg bor nå er det litt vel bratt til å ha senket bil, så gleder meg til jeg flytter herifra. :P

Når det gjelder sorte lykter bak, så er det sterkt vurdert, sammen med carbon gjennomfør i diffuser, splittere og nyrer.

DET vil sette prikken over i'en ;P

Hehe, hva slags bil har du nå da?

E46 er jo uten tvil det peneste karosseriet laget av BMW.

Jeg liker nye E92 også, men det er fortsatt alt for upersonlig, siden alle de nyeste bilmodellene ligner mer og mer på hverandre, både BMW, Audi, Opel osv osv..

Planene dine høres bra ut! :wink: Blir spennende å se. Syns E46 er den siste "ordentlige" BMW. De senere modellene blir for lik andre bilmodeller ja, og mangler en del av det personlige preget. E46 M3 CSL må være drømmen :)

Nå har jeg en 1995 Audi S6 4.2 avant, med 6 trinns manuell. Sikkert feil bilmerke for mange,men kan sammenligne den med en E34 540i :lol:

Jeg har vært veldig fan av Audi i mange år også jeg, men i det siste så føler jeg at BMW har dratt litt i fra. Det har også noe med utstyrsnivået i samme prisklasse og størrelse på bil, og kjøreglede/komfort!

Jeg tror ikke jeg vil kjøpe CSL med dagens lønn pga den er for "racing". Da må det bli å erstatte 325'n til M3 E46. Men det tar vel 1-2 år til før jeg kan tenke på det. Men jeg har VELDIG lyst til å gå for en M3, så jeg får se hva fremtiden bringer.. om det skal bli M3 på meg, så må jeg vurdere å bremse ned de dyreste oppgraderingene på 325'n.

S6 er vel morsom bil å kjøre det? gamle naboen hadde det, gikk greit den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i det, CSL er nok ikke en hverdagslig bil, da får man nok "mer" for pengene i en vanlig M3. Men syns fortsatt at bilene er litt overprisete her i Norge. Avgifter og styr... Deprimerende. E36 M3 er mer aktuell mtp pris, men den begynner å bli litt gammel igjen.

S6'n er veldig god å kjøre den. Kan finne mye kjøreglede der. Denne er satt opp med Koni/H&R understell, så da blir det mye morro bak rattet, tross vekten. Veldig bra gassrespons i den, morsomt siden det er en V8 med manuell gir, også går den veldig bra. Holder greit følge med E34 M5 touring.

E46 er en god del strammere og kompakt på veien, men det er jo en helt annen type bil igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...