Gå til innhold

2002 E46 325Ci Clubsport SMG


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Ja du har rett i det, CSL er nok ikke en hverdagslig bil, da får man nok "mer" for pengene i en vanlig M3. Men syns fortsatt at bilene er litt overprisete her i Norge. Avgifter og styr... Deprimerende. E36 M3 er mer aktuell mtp pris, men den begynner å bli litt gammel igjen.

S6'n er veldig god å kjøre den. Kan finne mye kjøreglede der. Denne er satt opp med Koni/H&R understell, så da blir det mye morro bak rattet, tross vekten. Veldig bra gassrespons i den, morsomt siden det er en V8 med manuell gir, også går den veldig bra. Holder greit følge med E34 M5 touring.

E46 er en god del strammere og kompakt på veien, men det er jo en helt annen type bil igjen.

Hehe du får stemme FRP el. Høyre :P Nå skal jeg ikke gå inn på politikk men en ting er sikkert, AP er ikke partiet for oss med bil-interesse!

Ja, CSL er nok for mest banebruk, siden den er bygd for det. Hadde sikkert kjøpt en om jeg hadde hatt råd. men M3 blir nok det nærmeste, og ja E36 er nok litt gammel, skal mye til for å finne en så strøken og kul M3 E36 at jeg skal kjøpe den ihvertfall!

Kompisen min som har kjørt endel E34 M5 mente at min 325 gikk like bra opp til rundt 100km/t, etter det tok M5 fra meg.. Har ikke testet bilen min mot noen andre ennå egentlig.

Tror nok at du har mye moro om audi'n er stiv ja :D

Ja, E46 har mye moro standard understell, jeg har jo ekstra stivt pga clubsport og full m-pakke.

Men jeg skjønner du har mye moro med V8'ern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fantastisk pen bil Omnislash :D Skal du nedover til Våler på lørdag? :)

Mange takk Spruddel!! :D

Har nettopp vasket den grundig nå inklusiv felgvask. Men pga mye dårlig vær så må jeg nok vaske den enda en gang til før jeg blir fornøyd :P og nå nærmer det seg ny polering:p

Ja, jeg har da veldig lyst nedover!

Og siden det er snakk om å dra på Detailers Club Norge treff på søndag den 13. sep mellom 12-18.

Har ihvertfall lyst til å dra på Våler. Men kjedelig å dra alene, og kjenner ingen i østfold som har tenkt til å reise..

Også er det litt tidlig, så får se om jeg drar tidlig eller om jeg bare drar litt utpå dagen. hm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Tor! :D pene bilder av en pen bil :D clean og nice! Du må senke litt foran, men det kommer vel. Og kudos til Slemreke og Deetee for meget pene bilder! og fete felger da! :D

Hehey Viet!

Ja får jeg snart se noen bilder av din igjen da? Du kunne jo lagt ut en tråd her!?

Ja, jeg vet. må senkes, men du vet VELDIG godt hvordan innkjørselen hos oss er :P Så det blir nok etter den tid!

litt OT, så må jeg jo bo her så lenge jeg kan, for å få beholde bil om jeg vil gå inni boligmarkedet! :P

Ja, reka og deetee er helt rå på dette! Morsomt !

Ja, felgene kledde heldigvis like mye som jeg håpet. var redd de skulle bli litt for lik farge til bilen, men det funket veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ligger noen gamle bilder på signaturen min, skulle slette tråden pga salg pga huskjøpet (komme opp en tur igjen snart med bao?) men nå er den tilbake. Skal legge ut snart nye bilder av ny styling og vinyl-foliering. :)

Ja bare å hive deg inn i boligmarkedet, prisene går nok oppover så lenge renten er såpass lav. eller så kan du vente til neste krakk. Men nok OT.

Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ligger noen gamle bilder på signaturen min, skulle slette tråden pga salg pga huskjøpet (komme opp en tur igjen snart med bao?) men nå er den tilbake. Skal legge ut snart nye bilder av ny styling og vinyl-foliering. :)

Ja bare å hive deg inn i boligmarkedet, prisene går nok oppover så lenge renten er såpass lav. eller så kan du vente til neste krakk. Men nok OT.

Kos deg videre :)

Var inne og tittet, og har kommentert litt også! Artig å se !

Jeg har lyst til å ta meg en tur, men må se hva jeg får til, siden jeg har planer om spare kraftig (så langt det går) til bolig så lenge jeg bor rimelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk pen bil Omnislash :D Skal du nedover til Våler på lørdag? :)

Mange takk Spruddel!! :D

Har nettopp vasket den grundig nå inklusiv felgvask. Men pga mye dårlig vær så må jeg nok vaske den enda en gang til før jeg blir fornøyd :P og nå nærmer det seg ny polering:p

Ja, jeg har da veldig lyst nedover!

Og siden det er snakk om å dra på Detailers Club Norge treff på søndag den 13. sep mellom 12-18.

Har ihvertfall lyst til å dra på Våler. Men kjedelig å dra alene, og kjenner ingen i østfold som har tenkt til å reise..

Også er det litt tidlig, så får se om jeg drar tidlig eller om jeg bare drar litt utpå dagen. hm :P

Er jo ikke noe problem å dra alene da. Går en kollonne fra Drammen som du sikkert kan kjøre oppover med, og på Våler er det bare å prate med alle :) Garantert mange som kommer for å se på bilen din så :D Ofrer vel å stå opp tidlig en dag vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk pen bil Omnislash :D Skal du nedover til Våler på lørdag? :)

Mange takk Spruddel!! :D

Har nettopp vasket den grundig nå inklusiv felgvask. Men pga mye dårlig vær så må jeg nok vaske den enda en gang til før jeg blir fornøyd :P og nå nærmer det seg ny polering:p

Ja, jeg har da veldig lyst nedover!

Og siden det er snakk om å dra på Detailers Club Norge treff på søndag den 13. sep mellom 12-18.

Har ihvertfall lyst til å dra på Våler. Men kjedelig å dra alene, og kjenner ingen i østfold som har tenkt til å reise..

Også er det litt tidlig, så får se om jeg drar tidlig eller om jeg bare drar litt utpå dagen. hm :P

Er jo ikke noe problem å dra alene da. Går en kollonne fra Drammen som du sikkert kan kjøre oppover med, og på Våler er det bare å prate med alle :) Garantert mange som kommer for å se på bilen din så :D Ofrer vel å stå opp tidlig en dag vettu :wink:

Hehe du har sikkert rett, kanskje samboern vil være med. Vi får se, jeg hadde egentlig planlagt å spare litt penger nu, siden jeg skal inn i boligmarkedet!

Men koster det noe inn eller noe da ?

Og hvilken dag er det folk reiser er det på lørdag du tenker det er best å dra oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, og utolige bilder :) Likte denne. Fin utstyrsliste :)

Takk for det!

Og det samme til deg. Veldig fin farge.

La igjen et spor i tråden din :)

Jada, lista er jo lenger enn det jeg har skrevet opp også!

Vanskelig å få med alt, også har jeg pirket litt for å få den rette betegnelsen foran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig ordentlig fin bil! :) Likte bildene godt! Et par av dem så ut til å være tatt i gamle park.huset på fornebu, men disse husene er vel relativt like ;) hehe!

Uansett, må være moro med SMG! :)

Mange mange takk! :P

De er faktisk tatt på et parkeringshus her i Moss!

Det samme parkeringshuset som du ser blå lys på!

Ja, de fleste parkeringshus er like.. innvendig ihvertfall! :P

SMG er moro det, men savner Manuell når jeg vil burne litt, har mer kontroll på burning, ellers er smg veldig kjekt og behagelig ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like pen i virkeligheten som på bilder den her.

:wink:

Jeg som sto på siden av deg helt på slutten av dagen på Gatebil :wink:

Åja, så det var deg. Jeg så deg på BMWCCN treffet også!

Men jeg kjenner ingen der, så følte meg litt sånn utafor, også var jeg litt i seneste laget for å bli med på banekjøring! Kan angre nå !

Så veldig moro ut..

Bilen din er jo veldig pen den også da..

tok et par bilder av bilene våres med iPhone på Gatebil.. følte felgene mine var VELDIG små ved siden av dine 20" ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...