Gå til innhold

2002 E46 325Ci Clubsport SMG


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Like pen i virkeligheten som på bilder den her.

:wink:

Jeg som sto på siden av deg helt på slutten av dagen på Gatebil :wink:

Åja, så det var deg. Jeg så deg på BMWCCN treffet også!

Men jeg kjenner ingen der, så følte meg litt sånn utafor, også var jeg litt i seneste laget for å bli med på banekjøring! Kan angre nå !

Så veldig moro ut..

Bilen din er jo veldig pen den også da..

tok et par bilder av bilene våres med iPhone på Gatebil.. følte felgene mine var VELDIG små ved siden av dine 20" ;P

Kjente ikke en kjeft (skikkelig) på CCN-treffet jeg heller. Ingen fra Sørlandet der...

Fikk en 10-12 runder på banen selv. Kjente at bilen ikke heeeelt hørte hjemme på bane, men morro alikevel. :D

Tok et bilde med mobilen jeg også. Rimelig stor forskjell på bilene ja. Din stiller i en HELT annen klasse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like pen i virkeligheten som på bilder den her.

:wink:

Jeg som sto på siden av deg helt på slutten av dagen på Gatebil :wink:

Åja, så det var deg. Jeg så deg på BMWCCN treffet også!

Men jeg kjenner ingen der, så følte meg litt sånn utafor, også var jeg litt i seneste laget for å bli med på banekjøring! Kan angre nå !

Så veldig moro ut..

Bilen din er jo veldig pen den også da..

tok et par bilder av bilene våres med iPhone på Gatebil.. følte felgene mine var VELDIG små ved siden av dine 20" ;P

Kjente ikke en kjeft (skikkelig) på CCN-treffet jeg heller. Ingen fra Sørlandet der...

Fikk en 10-12 runder på banen selv. Kjente at bilen ikke heeeelt hørte hjemme på bane, men morro alikevel. :D

Tok et bilde med mobilen jeg også. Rimelig stor forskjell på bilene ja. Din stiller i en HELT annen klasse :wink:

'

Skal prøve å få tatt igjen med å være med på flere treff og arrangementer neste vår :)

Blir nok bra.

Selv om bilen kanskje ikke er en M3, er det moro nok.. 50/50 vektfordelingen er nice.

Og 20 tommere ligger ganske støpt på veien.

Hehe, så du synes det altså ?

vel jeg kan fortsatt senke for å heve looken kraftig.

men jeg var visst 1 av 2 clubsporter der i løpet av begge dagene.

jeg vurderte 20 tommere selv i starten, kompisen min har det på sin 328. Men jeg føler det blir for mye, pga veistandarden i Norge, og alle fartshumper :P

Men ser sykt bra ut !

Her tok jeg et bilde før jeg dro på søndag;

http://s735.photobucket.com/albums/ww35 ... C_1086.jpg

Skal få lagt inn noen bilder fra iphone fra Gatebil også ++ senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil! Og du er sykt flink å ta bilder / redigere :) Clubsport er pent, eneste jeg er ikke helt sikker på om jeg er komfortabel med vinga som følger med i Clubsport-pakken..

Skulle ønske jeg kunne tatt æren for bilder / redigering, men det er det Andrè og Dag som står for ( http://www.belys.no ) - 2 kompiser fra moss :-)

Ikke tenk på vingen du.. det er ingen tvil pent når man ser det IRL og blir vant til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropsete E46 dette her ja! :D

Men som du selv sier, den trenger litt mer senk ;)

Da blir den top notch! :)

Hehe, din er jo sprek den også da!

Og ja, den TRENGER senk. Men saken er at jeg sitter i en situasjon hvor jeg vil kjøpe bolig om dagen, og jeg blir sterkt rådet til å selge bilen :P Men jeg skal holde den så lenge jeg kan... :P

Føler jeg kommer til å angre på et salg..

Om du eller noen andre vet om bra senk til denne bilen, så gi meg tips, link og pris! Gjerne sammenlign!

Skal ikke ha for mye senk.. snakk om 20-40 mm, avhengig av hvor mye det går utover kjørekomfort / fare for å ta borti hjulbuer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker e46! :-D

Takk Sindre! kanskje vi får tatt å polert og tatt noen bilder sammen engang?

nestne, lurer på om du bommet på o`en der :-P hehe..

hmmm... fristende! men litt langt til moss da ^^ hehe

Sondre da kanskje :P

jeg som husker feil :P my bad.

langt? tja, jeg kan vel komme nedover engang også.. men da blir det nok ikke før på vårparten når jeg får lov til å kjøre med sommerdekk igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...