Gå til innhold

Lmm gåen igjenn? Hjelp.....


thoslags
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok ikkje Luftmassemåleren.. Viss du har lest igjennom tråden so har eg utelukka det.. Den er ikkje direkte lat, og den drar jevnt.. Men at det kan vere eit filter som er begynt å bli tett sånn at den drar litt dårligere pluss at den har store alpina felger som drar ned effekten so resulterer det i at den går dårligere enn min søsters sin.. Men det vil vise seg etter service.. Men veivhusfilter bytter dei ikkje det på stor service, noken som veit? Eller noken som har en oversikt over ka dei bytter på en stor service?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dette likner veldig på min "feil".

Og det var sotet EGR ventil og innsug.

Trollkjørte den hver gang den var varm, og den røyk som bare det, plugget så ut EGR ventilen og nå går den vesentlig bedre, siden jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vore på service med den.. Det blei tatt diagnose på bilen og LMM var faktisk gåen.. Den hadde ikkje riktige verdier.. Den var ca. 50% dårligare en den skulle vere.. Derfor det var vanskelig å sette fingeren på at det var det som var feil.. Viss den hadde vore enda dårligare hadde eg fått dei typiske symptoma.. Men no var det iallfall det som var feilen sjølv om eg hadde utelukka det heilt.. Det koster 4000kr for en LMM der.. So eg lurer på om eg skal kjøpe på koed og la BMW programmere??? Dei sa at dei kunne programmere en ny LMM so lenge det var rette delen.. Trur dokke at LMM som dei har på koed for 2000kr er akkurat samme greiene og at det ikkje blir problem med å programmere eller? Blir dritt viss eg kjøper på koed so funka det ikkje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått bytta til den nye lmm.. Den skal passe, for den skal erstatte eit spesifikt typenummer som eg finner på gs bildeler sin lmm når eg søker på skiltnummeret på bilen, og videre til lmm.. Men bilen gjekk det samme i tilleg til at den fusker.. På tomgang er det nesten som den kveles for so og ruse seg opp igjen og stabilisere seg. Det skjer ganske ofte.. Når eg kjører kan det og skje akkurat i det eg skal trykke inn gassen, men so kjem den.. Kva skal eg gjere? Merkelig at den går akkurat det samme som med en lmm som skal vere 50% defekt i følge bmw.. Noken som veit? For bilen er ikkje lat men kunne ha vore kvikkere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...