Gå til innhold

ikke lengre til salgs


Olan89
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har kjøpt det inn til 523'n min egentli. men har diff og sånt liggende å jeg. har hele understellet :P hehe. men angående det hvor mye arbeid det er å sette dette i en 520 så er jo ikke det så ille, må jo ikke ribbe hele bilen. ledningsnettet te motoren henger jo ikke sammen med resten a bilen så skal gå ganske greit det egentli. litt arbeid er det jo, men trur a dem fleste får det til bare dem gidder å prøve. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt det inn til 523'n min egentli. men har diff og sånt liggende å jeg. har hele understellet :P hehe. men angående det hvor mye arbeid det er å sette dette i en 520 så er jo ikke det så ille, må jo ikke ribbe hele bilen. ledningsnettet te motoren henger jo ikke sammen med resten a bilen så skal gå ganske greit det egentli. litt arbeid er det jo, men trur a dem fleste får det til bare dem gidder å prøve. hehe

hehe okei :) Ja prata litt mer med Ceylon på pm angående det :wink:

Det er bare noe jeg "tror" utifra all den forskjellig elektronikken. Mulig det går ann å kjøre den på 520-ledningsnettet, men da må du bruke det gamle intrumentpanelet fra 520'n ihvertfall, og lage til ett eller annet på gass-spjeldet ( m5 har elektronisk gasspedal, og ikke wire ) men er sikkert mulig å få fyra opp den motoren uten å ribbe bilen helt..spørsmålet er bare hvor mange andre funksjoner man "mister" pga det??

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer stemmer. jeg er ikke noe ekspert på det her jeg, hehe. men alle dem jeg har prata med og jeg har forhøert meg endel om det, dem sier det skal være ganske rett fram så lenge jeg har alt av ledningsnett og hjerne. men tørr ikke å garantere. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...