Gå til innhold

ikke lengre til salgs


Olan89
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry ot. men e39 kommer med 2 forsjellige ledningsnett, selv erfart, og et av dem går ant å bruke, de andre må man ha nøkkel og alt fra andre motoren vis ikke må man omprogramere hjerne lr noe slik, var slik jeg fikk det forklart iallefall. og tar jeg ikke HELT feil, er M5 motoren av et slik som man må ha ALT, eller omprogramere.(koster en del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva du må omprogramere jeg da men, jeg har jo hjernen og ledningsnettet som hører til motoren. har ikke hørt at det skal være noe problem men

men hva hjelper hjernen når du ikke har nøkkel me tilsvarende "kode" til hjernen? går en motstand med signal til hjernen fra nøkkel lr noe slikt. da er datasprut et godt alternativ som beamer sier:)

og du sier du har hørt noe annet, var vell ikke fra et bil opphøggeri det da?;) hva vet vell dem om å sette sammen ting? såvidt jeg vet plokker dem bare sundt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke bilopphøggeri nei, er fra mekanikere. men jeg veit ikke jeg. jeg har ikke prøvd så tørr ikke å si noe. har aldri gjort det på andre motorer men kan hende det er sånn på m5, ingen som har prøvd det før som kan svare på det a?

men uansett så er det jo datasprut som er det beste uansett :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...