Gå til innhold

ikke lengre til salgs


Olan89
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AndyE30 : Prater du erfaring nå? I og med at du er så sikker på akkurat dette.. Skrudd mye e39 ??

Mye mulig at det blir klin forskjellig på m5 asså, men jeg trengte hverken nøkkel eller ews boks til 2,8 literen i hvertfall. Bare medfølgende hjerne.

i og med at jeg selv har e39 å kjører electromotive tec3 sprut tipper jeg at jeg bare tok de fra løse lufta?;) nei er vell prøvd, tipper din såkalte ombygging med 2.8 er en m52b28?;) som har type 1 av ledningsnetta jeg nevnte, og ikke 2, som m5 motoren har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig :) Får man det til å fungere uten vanos-blokk også ??

tipper du kan bruke sprut på hva som helst vis det var det du mente?

men det jeg mente er at det ikke trengs så lenge det er enkelt vanos m52, blir verre med m54 dobbel vanos og m5, får den har siemens ledningsnett.

jeg kjører selv m52b28turbo med sprut, men har holdt på med både e46 og annen e39 som har siemens ledningsnett. er STOOR forskjell på ledningsnetta;)

men nå skal vi vell ikke ødelegge salgstråd helt?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Andy har rett.

står ein e34 530 ute med m5v8 og datasprut :wink:

Bjørn

Hvor er den annonsert?

Kanskje min det var siktet til. Har puttet en sån motor og gear i en e34, med autronic sm4. men er kun grovmappet for og starte motoren enda, håper og få bremset den iløpet av nov når jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...