Gå til innhold

Gatebil magazine


estorilskreppa
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe hva info...den går bra,spiste en del biler i ferien(Danmark)

det skal være 270hk i den nå men har ikke fått målt på benk enda.. :)

ok. Det går jo unna det da! sikkert merkbar effektøkning fra det du hadde?. sikkert morro på de dansge landeveie.

men Ja, bare pass på lappen din du. ikke ta forbikjøring av lastebil som puttrer i 50km/t i nedsatte sekstisoner på e6 for eksempel... tsheh:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,den er en 2.2l så hadde 170 hk før ja.. nei jeg kjører faktisk mye penere nå enn før.. og så abo på politiet.net er greit å ha med seg ;)

"du kjører penere enn før" ?.... " ok " ... :P

abo fra både politiet og et anna sted har jeg. hjalp ikke =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei har kommet først et par ganger,men igjen.. kjører pent der jeg vet de kan være.. og forbi kjøringer tar jeg veeeldig pent og pyntelig.. ja du ser jeg kjørte som en gris og de bøtene jeg har fått har jeg betalt og stått for men nå er det litt mer som står på spill om jeg blir stoppet så nå er jeg en virkelig trygg trafikant.. ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei har kommet først et par ganger,men igjen.. kjører pent der jeg vet de kan være.. og forbi kjøringer tar jeg veeeldig pent og pyntelig.. ja du ser jeg kjørte som en gris og de bøtene jeg har fått har jeg betalt og stått for men nå er det litt mer som står på spill om jeg blir stoppet så nå er jeg en virkelig trygg trafikant.. ,)

ja, det er fin holdning det. Er ikke mange gangene jeg har vært over 200km/t. Veldig sjeldent. Jeg har aldri brydd meg om toppfart, det som er morro er alt under 150km/t :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...