Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Har ennå ikke fått prøvd de sorte nyrene på bilen, men må prøve å få det til en dag.

Har hvertfall fått lakkert Alpina navnet på frontfangeren i sølv nå da, selv om mesteparten av tida jeg har til bilen går med til å holde den noenlunde ren. Ikke minst felgene, som ikke akkurat er praktiske til vinterbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil en virkelig headturner ! Kan det stemme att denne gikk i Ålesundsdistriktet før ? ,tror jeg ble passert av denne i tunnel til Ålesund en gang....

Alpina og Hartge er megagromt :)

Takk for det :)

Ja denne gikk i Ålesund helt frem til oktober i år, så det er meget mulig at det var denne du ble passert av ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den fronten er rimelig digg å glo på hver dag, tenker jeg 8) Det hadde vært knall med noen skikkelige interiørbilder etterhvert.

Må prøve å få til noe interiørbilder etterhvert også, selv om det ikke er noe særlig ekstraordinært innvendig i denne bilen.

Skal bare få tatt en skikkelig rengjøring først. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sorte nyrer selv, så kan jo ikke si det er feil, selvom sort og sølvgrå ikke nødvendigvis er det samme som sort og blå!;)

Personlig syns jeg at sort grill passer best på biler med lys farge, og din blå er for meg litt for mørk.

Tror faktisk jeg vil anbefale deg å ha original krom!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...