Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker alle 3 :D

Eirik L: Jeg har nok tenkt tanken selv også ja, men synes den er litt for god å kjøre, til at jeg må ha den stående hele vinterhalvåret.

Bruker mest 325 tds'n i det daglige på vintern da, og passer på å vaske Alpina'en ofte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orntli fin bil du har ftått deg :wink: du har ikkje nåken intereør bilder du kan hive ut :) ?

Har desverre ikke det, men får prøve å få det til snart :wink:

Kjempefine bil :) Hvilken motor er det? diesel?

Ja det er diesel ja.

Hestekrefter: 200

Sylindre: 4

Volum: 1995 ccm

Dreiemoment: 410 Nm ved 2000 o/min

Topphastighet: 238 km/t

0-100: 7,4 sekunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er kjerra de ja.... ikke sett den før nå,mulig pga jeg ikke har hengt her inne på lenge. Men ærlig talt Tore dette må da være en nedtur fra forige bil?? Fargen var heller ikke noe pen syns jeg. Bilen ser meget slitt og godt brukt ut,nei nå ble jeg skuffa over deg hadde forventet en mye bedre bil Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er kjerra de ja.... ikke sett den før nå,mulig pga jeg ikke har hengt her inne på lenge. Men ærlig talt Tore dette må da være en nedtur fra forige bil?? Fargen var heller ikke noe pen syns jeg. Bilen ser meget slitt og godt brukt ut,nei nå ble jeg skuffa over deg hadde forventet en mye bedre bil Tore.

Hehe :lol: Dette er nok det du kan forvente deg av en kar som meg Hefner!

Du vet da at jeg liker godt brukte og gjerne så godt som utslitte biler!

Eneste dilemmaet jeg har nå, er om jeg i det hele tatt klarer å finne en som er mer oppbrukt neste gang jeg skal ha meg bil :wink:

Kanskje du vet om en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er kjerra de ja.... ikke sett den før nå,mulig pga jeg ikke har hengt her inne på lenge. Men ærlig talt Tore dette må da være en nedtur fra forige bil?? Fargen var heller ikke noe pen syns jeg. Bilen ser meget slitt og godt brukt ut,nei nå ble jeg skuffa over deg hadde forventet en mye bedre bil Tore.

Hehe :lol: Dette er nok det du kan forvente deg av en kar som meg Hefner!

Du vet da at jeg liker godt brukte og gjerne så godt som utslitte biler!

Eneste dilemmaet jeg har nå, er om jeg i det hele tatt klarer å finne en som er mer oppbrukt neste gang jeg skal ha meg bil :wink:

Kanskje du vet om en?

Hehe det var selfølgelig bare kødd Tore på sporet :) bilen din er helt nydelig og meget god motor. Alt du har er meget vakkert,sikkert dama også :applause: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...