Gå til innhold

Campingvogn tråden. (powered by BMW)


bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Oj. Det

der så ut som en knallplass Vikorena :)

Så absolutt ein plass å anbefale 8) Sentralt i landet og for min del, då eg bur i Hardanger. 3 timar å køyre heim. 3 timar til Oslo. 4 timar til harryhandel hos søta bror 8) Billeg og. Ingen faste takstar. ca 500,- for 3 netter :D

Hmm. Det var ikke ille nei. Får vel ta med meg vogna dit en runde da når jeg får motor nok til å lufte vogna fra fastplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokre bilete frå Sanden Camping ved Seljord Sommaren 2009

a8kst9qsjeegst9ckmgh.jpgd. a8kst9qsjeegst9ckmgh_thumb.jpgj7u7kp6bwixtmzetianq_thumb.jpgly36zq06qkgw2j7n6uqe_thumb.jpg

Fint utstyr du hadde der vikorena. Fint i Seljord, vært der både på familie hytte og dansbandfestivalen :-). Får prøve fiksa tilhenger feste til sommer kansje så enn får prøvd det egne utsyret litt rundt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det

der så ut som en knallplass Vikorena :)

Så absolutt ein plass å anbefale 8) Sentralt i landet og for min del, då eg bur i Hardanger. 3 timar å køyre heim. 3 timar til Oslo. 4 timar til harryhandel hos søta bror 8) Billeg og. Ingen faste takstar. ca 500,- for 3 netter :D

Hmm. Det var ikke ille nei. Får vel ta med meg vogna dit en runde da når jeg får motor nok til å lufte vogna fra fastplassen :)

Kjøp deg ein 530DAT E-39 då!!! Overkommelege på pris, og eventyrleg køyreglede 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vore artig å fått samle ein gjeng BMW entusiastar med campingvogn på ein campingplass ei helg til sommaren. Pils og bilprat (ikkje køyring) er jo ein god "combo" 8)

Ja det hadde vert knallmorro :) Er ute etter en BMW vinterbil nå, så får vel kjøpe en med 6 syl og hengerfeste, Fått til en langhelg noen plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vore artig å fått samle ein gjeng BMW entusiastar med campingvogn på ein campingplass ei helg til sommaren. Pils og bilprat (ikkje køyring) er jo ein god "combo" 8)

Ja det hadde vert knallmorro :) Er ute etter en BMW vinterbil nå, så får vel kjøpe en med 6 syl og hengerfeste, Fått til en langhelg noen plass :)

Vi får prøve riste løs i denne tråden på nytt når sommern kommer igjen, så får vi se hvordan det blir :D:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vore artig å fått samle ein gjeng BMW entusiastar med campingvogn på ein campingplass ei helg til sommaren. Pils og bilprat (ikkje køyring) er jo ein god "combo" 8)

Ja det hadde vert knallmorro :) Er ute etter en BMW vinterbil nå, så får vel kjøpe en med 6 syl og hengerfeste, Fått til en langhelg noen plass :)

Vi får starte opp ein tråd her på bimmers.no på vårparten ang eit "campingvogn/BMW treff ein eller anna plass i landet, så får folk evt vise si interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott tråd.. Dette gjør nesten at jeg savner det fantastiske livet på Asmaløy på Hvaler en varm sommerdag med sjøen bare rett over knausen. Hadde en Landhaus som siste vogn før jeg gikk over til sjølivet igjen, men kan ikke si at det er noen nedtur heller.. Nesten så man har mange nok medlemmer til å danne Bimmers båt & campingliv inkludert noen sommertreff ved flotte landsteder ved sjøen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott tråd.. Dette gjør nesten at jeg savner det fantastiske livet på Asmaløy på Hvaler en varm sommerdag med sjøen bare rett over knausen. Hadde en Landhaus som siste vogn før jeg gikk over til sjølivet igjen, men kan ikke si at det er noen nedtur heller.. Nesten så man har mange nok medlemmer til å danne Bimmers båt & campingliv inkludert noen sommertreff ved flotte landsteder ved sjøen... :)

Jepp. Det er jo ikke noe i vegen for å komme sjøvegen heller hvis det blr treff til sommern ;) Båt er knallmorro. Er selv vokst opp med foreldre som først hadde 38 fots seilbåt, for så å bytte til 32 fots cabincruiser. Kunne gjerne tenkt meg turbåt også. Men vogn er "hakket" billigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det plass te ei jenta me telt og då? :P

Joda of course :)

Du har jo kombicamp å du kan bruk? :)

Om du leste det eg skrev om den, så skal eg ta av teltet på den og bruke den som henger. Den e for full i blåmann og hull til at eg vil sove i den iallefall...

Men har fortsatt teltet mitt som overlevde Bluesfestivalen i Skånevik med Alice Cooper konsert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...