Gå til innhold

Erfaringer XENON KIT ifra vvme.com


Supermen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

søk :)

Mange, MANGE positive erfaringer fra vvme her. Men man får det man betaler for.

450.- pr sett levert på døra er billig for xenon uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så man kan jo ikke være annet en fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har xenonkit fra VVME.com på min bil i nær-, lang- og grøftelys, 5000k, lyser heelt kvitt og funker veldig bra, rekner med de fleste xenon ettermonteringskit kommer fra samme plass :P funker helt flott, men kanb være ett triks å kjøpe error-resistor for å unngå feilmeldinger og flimrling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ettermontert VVME 4300k 55w i fjernlysene på E39. Har original xenon i nærlys.

Passform på pærene kontra skikkelige greier er latterlig dårlig. Jeg måtte presse og bryte for å få pærene til å gå i de originale HB3-soklene.

Kontaktene mellom ledningsnett, ballast og pære suger eselkuk for å si det pent. Bosch-koblingene originalt er fantastisk mye bedre.

Når jeg slår på fjernlysene med kalde pærer blinker det kraftig i pærene før de nærmest slukker seg og gir elendig lys. Etter et sekund begynner de å lyse med et svakt blå-lilla skjær. Etter 2-3 sekunder begynner de å gi et kraftigere hvitt lys likt originalt. Etter 4-5 sek oppnår de full lysstyrke men gir da et relativt gult lys mer lignende konvensjonelle enn hva 4300k skal gi. Lysstyrken er imidlertid svært bra kontra halogen.

Kor sagt så får man hva man betaler for. Dette er ekte Kina-varer selv om de hevder at det er tysk. Pakken ble sendt fra Beijing og eska har masse kinesiske tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En kompis av meg har til nå (det siste året) kjøpt ca 15 sett med xenon fra VVME.COM, og hadde kun litt problemet med de 2 første settene som kom. De var litt trege til å tenne, men lyste stabilt og bra!

Ellers er han STOR-fornøyd med settene, og både han og jeg har planer om å bestille mye mer fra dem! Og som sagt, til den prisen de nå koster, så er de så definitivt verdt hver eneste krone, kontra å kjøre med te-lys pærer... (vanlige halogen-pærer.. :P ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer veldig bra og utrolig godt lys i forhold til halogen! :D (har det kun i fjern)

At kontakter, pærer osv ikke er helt Bosch/Hella-kvalitet får så være da et helt kit inkl frakt koster like mye som en halv pære i Norge :wink:

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har H7 10000K 35w i nærlyset mitt og er fornøyd. Syns det var lett og montere, ble bare litt styr da jeg ville finne en skjult plass til balastene :)

Fant noen selgerkontoer som VVME har på ebay igår og var så heldig å få et H1 10000K 35w kit for 10 dollar + frakt :D

Tenkte å ha disse i tåkelysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...