Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så veldig falmet ut på de siste bildene.. Kan være pga lyset osv. men.. En rubbing og polering, så blir den som ny!

Min gamle E30 gikk fra rosa til rød, helt 2 vidt forskjellig biler, hehe =p

Men, veldig rå og stilig bil! :-D

Hehe, d har nok med lyset å gjøre.;) bilen er omtrent nylakkert, så er nok ikke piiittelitt falmet en gang.:) Men den skal få lakkbehandling til våren ja.!

takk for det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil du har skaffet deg :) Tips. ut med det rattet, det er for "jalla" for en e30 :wink: Så syns jeg eksosen stussene stikker for langt bak!

Ellers kul bil, 18" eller? :)

Takk for det !

Du er nok i min tankegang hører jeg.. :applause: Rattet skal vekk og erstattes med M-ratt. Eksosen skal vel kanskje litt inn ja, men det vises faktisk ikke såå godt irl.. Men d blir etterhvert.:) Ellers er planene å kaste ut fremstolene også, selv om de var skikkelig gode å sitte i.. Kanskje de får plass i C-kadetten 8)

Jada, den har et bra potensiale. Felgene er 18" ja, men de er jeg redd ryker til fordel for andre felger når jeg får gjort ferdig studiene og kommet meg i jobb igjen i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra dette ;)

Hiv på noen nye sideskjørt og stell litt med bilen, så ser jo den temmelig snasen ut :)

Mtech 1 spoiler hjelper også på :)

Dette skal d nok bli bil av ja 8)

Vurderer andre sideskjørt ja.:) Bilen er bra den.. Stell skal den få neste helg, da er d jo vinterferie også 8) synes faktisk ikke den lille org-spoileren var så ille heller.:) Eneste jeg skulle hatt nå er orginale pæreholdere bak slik at jeg får montert Startec-lyktene.:) De som står på nå hadde seperat kobling på hver pære. Mulig de funker på Startec-lyktene også, men vil ha d peeent å rent.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge opp et bilde av motorrommet også :)

Rakk ikke ta flere bilder for måtte fyke til ferga.:P men d kommer som sagt mere bilder til helga.:) Skal få seg en runde shining først, deriblant motorrom også.. Støvete å skittent der, så bilder kommer når det skinner.;) Er grenrør, tårnståg og ellers ett orginalt motorrom.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...