Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattulere med ny bil. fin denne. :)

Litt jalla felger men. :P

Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da :P

den er vel ikke VE registrert?

Takk du :) Ja, bilen er OK den ! Felgene skal nok selges etterhvert ja.. Tror nok ikke d er samme bilen nei.:) Synd de ikke er litt "penere", for de er knallgode å sitte i faktisk.. Men redd de på vike til fordel for BMW-stoler :)

Ja stolene er ikke akkurat pene. Var det jeg også tenkte når jeg så dem i den bilen jeg var å så på. :P Men sikkert gode å sitte i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, fått sett litt over den i dag å vært på en kjøretur i kveld..:) Har foresten tatt av Playboymerket og navnet, bare så d er sagt..:P Usikker på om jeg skal begynne å vaske den siden d er 5-10minusgrader ute.. men samtidig er den så skitten at jeg må få av noe.. Motorvask med kraftig avfetting skal også gjøres, har en liten mistanke om at d er oljelekasje en plass i fremkant av motor. Oljeskift blir vel også utført i løpet av ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet e30! :D

Lurer på om jeg så deg kjøre gjennom molde sentrum for ikke mange dagene siden.

Takk :) Neeei, håper virkelig ikke du så bilen min i Molde nei.. Har stått godt lagra hjemme på Smøla den siste uka, å resten av tida siden oktober har den stått inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er stort sett bare veier her, problemet er avstikkerne og veiene til og fra folk til hovedveien som er islagt... Sol er d jo i massevis av her alle fall 8)

Takk for d Trond.:)

Lista på bagasjelokket er bare en vanlig orginal list. M-tech1 lista er noe større en dette.:) Sjekk ut på Koed så ser du hvordan den ser ut..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...