Gå til innhold

ligger å flyter på veien..


Mafia 323
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! eg har en E36 323 coupe og har litt problemer.. plutselig en dag no så begynte an å spore utrolig mye når eg kommer over 80km/h og en svak risting i rattet når eg svinger litt fra side til side.. har nattopp byttet di bakre bærearms-foringene så lurer på ka det kan vere..? forslag? så er det sånn at hvis eg ligger i lav fart på førstegiret og flater pedalen så beveger girstangen seg mot høyre.. kan det vere dårlig motorfeste eller er det egne fester til gearkassen? tips på ka så må til for å få orden på dette hadde vert fint. blir kjipt å få på endå breiere sommerdekk før det er på stell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har selv en E36, og hadde mange av de problemene du her nevner. Byttet begge bærearmene foran, med bakre foring, byttet også disse små stabstagene (støttestag, "kyllingbein") og alt forsvant. Har fått høre at når den midterste kula i bærearmen (den som er skrudd fast på traversen) er utslitt, vil hjulet bevege seg bittelitt under kjøring, dette skaper ustabilitet og hjulet rister når man svinger i høye hastigheter, dette på grunn av belastningen hjulene får når man svinger. Anbefaler på det sterkeste å IKKE ha brede dekk, dette spiser rett og slett opp forstillinga. Dette med bevegelsen i girstanga di, er jeg usikker på, men det vet sikkert andre her på forumet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...