Gå til innhold

Vann lekkasje på E46


bovve
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, bilen har blitt lite brukt i det siste, og da jeg har kjørt noen turer har jeg parkert på samme sted, nå ser jeg at det ligger fukt på bakken og får en varsel lampe i bilen, skjekka de topp og det var nesten ingen kjøleveske igjen!

er det noen som har kjennskap til denne type problem på E46? er topp\pakkning gåen?, eller kan det lekke fra Radiator, rør?

ikke så motor kyndig! =)

takker på forhånd!

stig b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stuss og noen slanger bak på toppen som pleier å bli morkne etter noen år. Har bytta flere av de. Nr 1 på bilde

73qlogektuak2eb1x9ky.png

Radiatorene kan også bli noe bananforma i bunnn og vil etterhvert lekke.

Sjekk også vannpumpe for slakk/lekk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bilen har blitt lite brukt i det siste, og da jeg har kjørt noen turer har jeg parkert på samme sted, nå ser jeg at det ligger fukt på bakken og får en varsel lampe i bilen, skjekka de topp og det var nesten ingen kjøleveske igjen!

er det noen som har kjennskap til denne type problem på E46? er topp\pakkning gåen?, eller kan det lekke fra Radiator, rør?

ikke så motor kyndig! =)

takker på forhånd!

Er vel mest sannsynlig at vannpumpen har tatt kvelden,hvis du fyller opp med kjøleveske og lar bilen står og gå en liten stund,mens den går så prøver du og se under bilen hvor det lekker.Hvis det er pumpen som er ødelagt så vil den lekke i front.

stig b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...