Gå til innhold

BMWccn.no nede?


håkon_w
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal alle forum se like ut? Jeg syns BMWCCN bør beholde forum slik det er idag, jeg er ikke for å fikse noe som fungerer veldig bra.

Fordi Bimmers er norges beste BMW forum og derfor så skal ALT annet være helt likt. Hvis ikke er det bare dritt.. Har du ikke skjønt det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At du gidder, Øyvind.. Hvorfor skal du så fort anledningen byr seg slenge dritt om Bimmers. Hvis det er så dårlig, så skjønner jeg ikke hvorfor du er registrert med 2 brukere her, og den ene har over 2000 innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle forum se like ut? Jeg syns BMWCCN bør beholde forum slik det er idag, jeg er ikke for å fikse noe som fungerer veldig bra.

Nå er det vel ikke snakk om å gjøre forumene like, det er snakk om å gjøre den gamle utdaterte forums platformen til bmwcc litt mer brukervennlig. Det er veldig mange(inkludert meg selv) som ikke gidder å bruke bmwcc's forum på grunn av den dårlige oppbyggingen...

Men om man skal sammenligne med bimmers, så er det jo klart og tydelig hvorfor bimmers er norges største bmw forum, og ikke bmwcc sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder, Øyvind.. Hvorfor skal du så fort anledningen byr seg slenge dritt om Bimmers. Hvis det er så dårlig, så skjønner jeg ikke hvorfor du er registrert med 2 brukere her, og den ene har over 2000 innlegg...

Ehhh, ikke drit deg ut med dette styret som Gunnar drev med for en god stund siden, men det viser vel egentlig bare hvor useriøse moderatorene er på Bimmers..

Hver gang jeg skrive noe negativt om Bimmers så starter moderator og admin med personangrep med en gang.. BMWCCN er heldigvis myye mere seriøse på det punktet..

Synes det er greit å klage litt om Bimmers.. Er jo så mange som sutrere og klager over BMWCCN.. Bimmers må jo tåle og få noe dritt tilbake..

Selv om jeg ikke like Bimmers så betyr ikke det at jeg ikke trenger bruke det... Jeg liker ikke trim-4-eldre forumet heller, men jeg er registrer der likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kanskje noe med måten du skriver på? Jeg kan forøvrig ikke se noe useriøst i innlegget til R. Andersen..

En ting er "designet" på bmwccn sin forum; det er stort sett en smaksak, men forumet har så mange mangler og feil ellers også at det blir fryktelig frustrerende å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker BMWCCN´s forum og jeg har brukt det aktivt siden 2001 (og det på tross av at jeg har over 13000 innlegg i dette forumet). Den største utfordringen med BMWCCN´s forum er at man ikke kan rette i egne innlegg... det er virkelig irriterende. Ellers liker jeg stort sett folkene der inne og på noen områder er kunnskapsnivået absolutt svært høyt. Det er på mange måter et forum for nerder... og det er helt OK etter min bok. Har du et vanskelig problem med din BMW får du før eller senere helt sikkert et fornuftig svar i BMWCCN´s forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen redigeringsmuligheter, ingen forhåndsvisning og ingen innlogging er plagsomt. Siste spesielt når man bruker flere maskiner. I tillegg blir det jo bare tull når trådene blir lange, for da ender man gjerne opp med å måtte scrolle sidelengs (og det i 1920x1200!!) i tillegg til den normalt irriterende scrollingen. Da gir jeg bare opp og gidder ikke følge med mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av setningene blir også latterlig lange før linjeskift, man sitter å trykker og trykker bortover. Akkurat som å følge en gammel skrivemaskins skrivetast. Bedrer seg i flat visning.

BMWCCN er uten tvil full av resursspersoner på mange områder. Det er vanvittig teknisk og nostalgisk kompetanse på eldre BMW, f.eks E30, som er den ene og alene grunnen til at jeg henger der.

Blir til stadighet overrasket over hvor hårsåre enkelte på BMWCCN er, og dette skal være karer på gooodt over 30år mange av de, og virker å ha veldig lite kjennskap til begrepet refleksjon. Må si jeg ikke ser det samme sinne og hårsårheten her. Men refleksjon er et ord mange her inne kunne tygd på også... meg selv inkludert. Noen ganger går det en kule varmt for de fleste, men det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet, for å ta en Egon Olsen.

Og hva er det med anonyme brukere og BMWCCN? Det virker å være en front for ADHD-utsatte med aggresjonsutbrudd i alle retninger, ut av ingenting... #-o Tydlig at mange av de ikke vet de kan spores... flere ganger ganske så "prominente" skikkelser der inne er blitt busta med upassende anonyme kommentarer til andre klubbmedlemmer, og deretter avslørt. Ingen nevnt ingen glemt, men jeg har merket meg noen navn jeg ikke vil ha noe med å gjøre.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...