Gå til innhold

E30 eller E28 Ø.K


search
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har ett E30 karosseri stående i Ålesund,

Det er litt valgfritt hvordan du vil ha det, men pris kommer selvsagt deretter.

Det er ett orginalt 4 dørs 316 kaross som er så si rustfritt (Ingen gravrust, litt overflate) Med takluke.

Det har rullet 180.000 og kan selges med følgende:

Interiør.

316 Forstilling

320 Forstilling

320 Bakstilling

Bakluke med liten bulk

Bakluke uten bulk

Med og uten dører, panser osv.

Med og uten dashbord osv.

Tror du skjønner drillen, har alt av deler til det utenom motor.

Felger følger desverre ikke med :-)

Pm om intr. Pris blir vi enige om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er orginalt en E30 320 86mod,pella bilen helt i deler for å pusse den skikkelig opp.

Har sveisa igjen anntenne hull på venstere bakskjerm,skjært vekk reservehjulsbrønn..

Motorrom og ledninsnett på bilen er klart for e34 M5 motor(har hatt 3.8 m5 i den),bilen er nylakkert me alpine weiz 3(uten d gulskjæret som er i den orginalt).

Radiator er laget fester til og flyttet på utsiden av motorrom pga plass t 3.8 m5 motor,sorte hella lykter(indre lykt er fjernet og blir brukt til luftinntak pga radiatoren),88 front m/is leppe,flytta oljekjøler og laget fester til den,

KOMPLETT 87mod e30 m3 understell me stivere dempere foran og bak :)

Bilen er et helt rått utgangspunkt for å få en super fin e30 :) Selges UTEN motor og gir,alt interiør er tatt ut og har UBRUKTE sorte sparco bøttestoler me sparco i hvit skrift v/skuldrene,momo 6pkt belte og et 4pkt momo belte,og m/gulvfester og skinne for justering av sete i lengde,

som kan følge me mot tilegg i pris..

Men fikk kjøpt meg en totalt rustfri e28 m535 som jeg holder på å bygge om til B7 Alpina så all tid og kr går der nå så må selge E30èn (ikke mye lyst til d men) til fordel for e28èn.

Så hvis du er intr send meg tlf nr ditt på PM så kan jeg ringe deg og fortelle litt mer om bilen :)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...