Gå til innhold

BMW E39 GSM-auto-start ved tenning, og andre småfeil!


stinty2000
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en BMW 520iA 1997 med tusen (1000) tekniske mangler og feil. Større dritbil skal man lete lenge etter. Men la oss begynne med det som irriterer meg mest:

-Hvorfor slår GMS-telefonen seg PÅ, hver gang man starter bilen???

-Vindusviskerene har begynt med noe nytt, de stanser MIDT på ruten. Man må stoppe bilen mens de er nederst på ruten, slå av viskerene, og starte bilen. DA er de der de skal. Men dette er lite egnet i 90 soner langs E6!!! Hva kan man gjøre? De stanser nøyaktig på samme sted.

-Lysene i kjørecomputer og på buissnes-spilleren kommer og går litt ettersom, og det er UMULIG å se kilometerstanden på bilen. Har hørt at man kan bytte "kasett".

-Hvordan bytte solskjerm på førersiden? Min har brekt! Da bilen tydeligvis ikke passer til Norske vinterforhold. Kald plastikk tåler jo minimalt, og dette var jo smekre greier. Dessuten er det LYS i taket over solskjermen, som aktiveres ved å skyve speil-lokket til sides. Ser for meg utgifter på 200000 ved å ordne dette hos BMW-forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en dengangen dyr bil men i dag en gammel bil følger dyre problemer. sån er det bare. ikke bilen sin feil at noen forventer at den skal være strøken etter 13år og sikker 200000++ km.

gsm telefonen skal jo skru seg på når du skrur på tenninga.

viskerne dine er trolig viskermotoren. den registrer ikke lenger "0" punktet sitt og er utslitt noe som er normalt etter 13 år.

13 år gammel kald plastikk og bråe bevegelser er ikke en god kombinasjon. men du kunna jo prøvd en 13 år gammal toyota. da hadde sikkert hele innteriøret knekt. og bilen hadde sett ut som en våt mariekjeks.

solskjermen er festa med to skruer og en kontakt.

finn deg et brukt instrument og sett inn.

sikkert dimme bryteren til instrumentlysa som er gåen.

om dette skremmer deg når det gjelder kostnader burde du kjøpe en kia. elle hmm den hadde sikkert ståt på huggern etter 13år. sorry en gammel bil er en gammel bil. de er ikke strøkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Mitsubishi Galant EXE (1987) som ikke har noen av de tekniske problemene som BMWen har... Er nesten litt latterlig. Men som dere sier, den er 13 år gammel... og tenker på de bilene som er 30 år... Det står respekt av de.

Bilen har ikke godt over 200000 km! Hvis det var av interesse! 140000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d med viskerene er ikke motoren som er problemet. det er bare og få justert overføringa som sitter fast på motoren. grunn til at den parkerer mitt på ruta er pga du eller forige eier har måkka snø med pusseran... da håpper overføringa par hakk som resulterer at pusseren parkerer feil.. er kjempe biler dette, bare man behandler dæm! min bil er gådt snart 300 000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...