Gå til innhold

vibrasjoner etter mellom aks har vært nede.. e30


mujaffas
 Share

Anbefalte innlegg

I forbindelse med tankbytte var mellom aks nede... nå rister det i rattet? kan vibrasjoner forplante seg dit ? dumt spørsmål kanskje.. men det rista litt i framhjula før vinterlagring men ikke så mye, kan dekkene ha blitt urunde ?

Jeg gjorde en feil når jeg tok ned mellom aks og det var å ikke merke den! men jeg satte den med kryssene overfor hverandre..

Prøver først noen andre felger , men hvis noen har noen tanker om dette må dem bare skrive

God påske!

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror personlig at ristingen ikke kommer fra mellomaksling, selv om du ikke merka den ved demontering. Du sier at du hadde av hjulene? Kan det være ombytta der? Skal ikke så mye til for at det blir ubalanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å bytte om hjulene fram og bak.. ristingen framma ble hvertfall bedre.. kan nok hende dem trenger en ballansering ja.. ? Hvorfor tror du ikke det er mellom aks.. leste noen gamle tråder og virker det er temmelig viktig og få akslingene riktig sammen..?

til info så har ikke framfelgene vært tatt av bilen siden i høst... så er nok ikke noe å si med at de sitter "feil" ... det er også sentrerings-ringer på felgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loddene sitter der.. får ta en ny ditt på det til neste helg ... hvis ikke har jeg aksling fra delebilen 83 mod 320 i .. skal vel være samma aksling på denne?

Men teoretisk er det jo 4 muligheter for plassering av mellom aks..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...