Gå til innhold

Slettes


Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lør Mai 01, 2010 20:42 fikk jeg tilsendt mail fra deg der du beklaget deg og du sa du skulle sende meg grillen du ikke gjorde i første omgang.

Kan enda ikke se og ha fått hentelapp på denne grillen og lurer på om du fortsatt har denne ?

Du sa du skulle sende tilbake skjermen fori den var feil? men kan godt sende grillen jeg, hadde glemt dette, sender du meg et pm, for fant ikke adressen din, så får vi ordnet dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange skal du klare å lure denne gangen før du løper å gjemmer deg a?? faen til svindler. INGEN burde i det hele tatt vurdere å kjøpe noe med denne personen her. har selv blitt lurt av han. så snakker av erfaring.

Denna personen her har rimelig mange uoppgjorte saker som han burde fokusert litt mer på i den tid. for du har klart å lage så sinnsykt dårlig rykte på deg Stian willersrud.. å du kan takke deg selv for denna meldinga jeg skriver. Ærlighet varer lengst uansett åssen du vrir å vender på ting.

sikkert tjuvgods også. forundrer meg ikke når det gjelder han her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, greide du svare nå...

Sendings nr går det ikke å spore.. er vell snart 3 uker siden du "sendte" pakka.

burde vell ha kåmmet nå da.

Du svarer ikke på tlf eller her..

Alle kan skrive en sånn sendings lapp uten å sende pakka..

Er nå i sterk tvil på att jeg kåmmer til å få noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...