Gå til innhold

Krokan-E30- Selges hel eller i deler!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fremgang da?:)

Har vært lite nå egentlig, har retta opp potta, skiftet endel klips, vasket og polert 7ern nå, men blir vel prioritert E30n nå fremover, har langfri nå så har bra med tid fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorrommet så jo bra ut i forhold ti resten.

B23 er en undervurdert motor faktisk

Motorrommet er faktisk ganske bra, eneste batterikassen, men tenkte jeg skulle flytte batteriet bak uansett :) Hører mange si det, har ikke prøvd de selv ennå. Men skal uansett sette istand den ene så jeg får bilen EU-godkjennt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet endel lengere en bildene tilsier, men har ikke blitt tadd noen bilder i det siste, men er klart til sveising innvendig nå. Skal se på en bakende i noen av de nermeste dagene, og motoren skal være ut før helga :D Ja det går treigt, men har en bil til som trenger litt omsorg :P men får håpe den blir bra nå så jeg kan prioritere gåbilen :)

mus116dnkyz0lffwhb8g.jpg

5rpeg6hb5d9as67j0b2p.jpg

Her gikk alt som var brennbart av interiør opp i lufta omtrent :P

36rgkj246e56rkqbxmxq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har egentlig ikke blitt gjort så mye i det siste, men har skjært ut omtrent alt jeg kan finne av rust og slipt ned nesten hele bilen innvendig :) Vært og sedd på ny bakende, så blir facelift bakende nå :) vet ikke helt når jeg begynner med den, orker ikke å stresse siden jeg ikke skal være ferdig før til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...